CASE / IMERCO HOME

Digitale skilte i analoge omgivelser

Vi hører det diskuteret alle steder: Den fysiske butik mod onlinehandlen – og den fysiske butik er bestemt ikke død, der bliver bare stillet andre krav til kundeoplevelsen.

butiksindretning imerco valby

Opgave

Relevant kommunikation på butiksniveau

Netop det med at give kunderne en anderledes oplevelse er Imerco meget bevidste om. Derfor blev vi kontaktet med henblik på at lukke den digitale verden ind og integreret den som en del af deres butikskommunikation, både i kraft af digitale skilte og skærme med mulighed for at besøge deres webshop i butikken.

Løsning

Wow-effekt med mixed reality

Det hele startede med den nye, flotte flagskibsbutik på hovedgaden i Lyngby. Imerco har haft de helt store kreative briller på for at skabe en anderledes og indbydende butik, med alt fra håndmalede vinduer, 3D hologram-stand til digital skiltning med mulighed for målrettet og relevant kommunikation til butikkens kunder.

Udover skærme har Imerco valgt at sætte ekstra fokus på oplevelser med et hologramdisplay. Displayet skaber opmærksomhed omkring det produkt, der står i det, med flotte og effektfulde hologrammer, som hele tiden er i bevægelse og skifter.
Se herover, hvad Frederik Brønnum, Direktør hos Imerco, siger om deres nye digitale skilte.

Resultat

Fleksibilitet og målrettet kommunikation vinder

Her sikrer digitale skilte relevant, målrettet og dynamisk kommunikation i butikken, som er tilpasset det område, butikken ligger i og dens specifikke målgruppe. Det giver fleksibilitet og sikrer kunden en skræddersyet oplevelse, da butikken nemt kan skifte mellem forskellige budskaber i løbet af dagen, ugen og som årstiderne skifter.

imerco facade
Jørgen Pedersen

Skal vi tage på en digital rejse?

Kontakt os i dag og hør om dine muligheder for digitale løsninger.

Jørgen Pedersen
Technical Project Manager
Digital Signage
+45 28 29 92 24
jp@effection.dk

Andre cases

Digital skaerm i vinduesparti
A-apoteket booster salg med digitale skærme

Hos A-apoteket har de udskifte fysiske reklamer i vinduerne med digitale skærme. Det giver mulighed for at køre sæsonbestemte reklamer, uden medarbejderne behøver at bruge tid på at skrifte reklamerne manuelt.