Case / OISTER

Rullende reklame med blikfang

Genkendelighed på et splitsekund er nøglen, når du som etableret brand skal reklamere i trafikken.

Opgave

Iøjnefaldende bildekoration

OiSTER kom til os med et ønske om en dekoreret bil, de kunne bruge som rullende reklamesøjle 24/7. For at ramme så mange potentielle kunder som muligt skulle den, hvor end den kom hen, tiltrække opmærksomhed og derigennem være med til at sprede budskab.

Det er første gang, OiSTER har brugt Effection. Vi har oplevet god kvalitet samt en fornuftig pris og leveringstid. Det endelige resultat er blevet rigtig godt, og serviceniveauet har været rigtig fint lige fra bestilling til levering af bilen
Oister
Niels Kiel
Marketing- og kommunikationschef

Løsning

Mindeværdigt budskab på farten

Vi lod de genkendelige østers fra tv-reklamerne leve videre i trafikken. En fuldindpakket, lilla Fiat 500 med store øjne på taget spreder smil og leder lynhurtigt tankerne hen på syngende reklameøsters og nyt mobilabonnement, når den kommer trillende på vejene.

Resultat

OiSTER i overhalingsbanen

Der er ingen tvivl om, at den lille dyt skiller sig ud på farten. Den friske farve og det letgenkendelige motiv har uden tvivl gjort noget for brandets eksponering.
Louise Skov Christiansen

Louise Skov Christiansen
Key Account Manager /
Project Consultant
+45 53 85 55 16
lsc@effection.dk

Vil du også være synlig på vejene?

Det kan vi hjælpe med. Giv os et kald allerede i dag.

Andre cases

Skarp profilering på facaden styrker Specsavers fortælling

Det visuelle udtryk i dine butikker bærer en væsentlig stemme i fortællingen om, hvem du er, og hvilken værdi du tilbyder dine kunder. Det var drivkraften bag optikerkoncernen Specsavers’ ambitiøse opdatering af deres butikker over hele fem nordiske lande.

bang og olufsen butik med vinduesudstilling
Butikskampagne hos B&O øger besøg i butikken med hele 49 %

Hvordan sikrer du, som en butik i mængden, at forbipasserende stopper op og går ind i netop din butik? En gennemført vinduesudstilling er en god start – men det bliver endnu bedre, hvis du som Bang & Olufsen kan få publikum til at interagere med dit brand.

twoday samler 5 lokationer og +500 medarbejdere i Pakhus 47

Da twoday skulle samle samtlige af deres medarbejdere på Sjælland fra fem forskellige lokationer i ét nyt hovedkontor i Nordhavn, var ambitionen at skabe en inspirerende arbejdsplads, der skulle styrke sammenholdet og samarbejdet på kryds og tværs af afdelinger. Se her, hvordan vi kom i mål.