Interaktiv produkt-demonstration lokker kunderne til Sony
Butikken skal være den oplevelse og følelse, som man ikke kan opnå online, og taler vi om høre- og hovedtelefoner, så er der i endnu højere grad behov for, at kunden kan opleve lyden »live«.
Fagbladet Folkeskolen stod over for en spændende udfordring, da de skulle gøre deres kontormiljø til et levende udtryk for deres nye visuelle identitet.
I den forbindelse tog de kontakt til ROtation Indretning, som fik til opgave at skabe rum, der var funktionelle og legende — i tråd med deres nye brandidentitet. I casen her kan du udforske, hvordan vi sammen kom i mål.
Ja, i hvert fald, hvis man beder ROtation Indretning om at indrette arbejdsrum, der er både funktionelle og legende. Læs med og find ud af, hvordan vi sammen integrerede Fagbladet Folkeskolens brand i hvert hjørne af kontoret – fra farver på væggene til akustiske løsninger, der kunne fremme arbejdsglæde.
Hos Fagbladet Folkeskolen var man ikke tilfreds med at lægge den nye visuelle identitet i skuffen. Den skulle ud at leve på kontoret. Derfor valgte man at indgå et samarbejde med ROtation Indretning — og sikke et resultat det gav.
For os er der ikke noget bedre end opgaver, hvor man kan skrue helt op for kreativiteten. Missionen var krystalklar: de ville skabe et kontor, hvor alle aspekter af indretningen bidrager til et kreativt og inspirerende arbejdsmiljø — med udgangspunkt i den nye visuelle identitet.
ROtation Indretning skabte den overordnede kreative vision, imens vi stod for at udvikle nogle af de konkrete løsninger, som du kan se nærmere på i galleriet herunder.
Med det imponerende oplæg fra ROtation Indretning i hånden fik vi til opgave at finde frem til nogle af de praktiske løsninger, der kunne realisere visionen. Det er heldigvis lige præcis denne proces, hvor kreative idéer trylles til konkrete løsninger, som vi er eksperter i. Igennem en god og tæt dialog fandt vi sammen frem til de helt rigtige visuelle løsninger, der kunne indfri visionen med de nødvendige hensyn til budget og holdbarhed.
Vi har blandt andet bidraget til projektet med:
Fagbladet Folkeskolen har fået et farverigt og moderne kontor, der både er en visuel fornøjelse og en funktionel arbejdsplads. Medarbejderne boltrer sig i det kreative miljø, der understøtter deres kreativitet og trivsel. Ja, kontoret er blevet en arbejdsplads, som man stolt kan træde ind i og vise frem.
Projektet understreger med stor tydelighed, hvor stor en forskel kreativ indretning af kontorer og arbejdspladser kan gøre. I dag lever den nye visuelle identitet i bedste stil og transformation har ikke kun forbedret det fysiske rum, men også styrket virksomhedens brand og medarbejdernes tilknytning til det. Et arbejdsmiljø, der inspirerer og engagerer.
Tak til ROtation Indretning og Fagbladet Folkeskolen for et fantastisk, farvefyldt samarbejde.
Kontakt os i dag, så finder vi den perfekte løsning for dig og dit brand.
Louise Skov Christiansen
Key Account Manager /
Project Consultant
+45 53 85 55 16
lsc@effection.dk
Butikken skal være den oplevelse og følelse, som man ikke kan opnå online, og taler vi om høre- og hovedtelefoner, så er der i endnu højere grad behov for, at kunden kan opleve lyden »live«.
Hvordan kan du som storcenter sikre en sammenhængende og god oplevelse for dine kunder?
Hos Kolding Storcenter har en opdatering af den udvendige skiltning skabt et ensartet visuelt udtryk, der er med til at samle hele shopping-oplevelsen fra start til slut.
Et solidt samarbejde fra start til slut. For Fitness X fik vi lavet et visuelt oplæg, så de nemt kunne få en fornemmelse af, hvordan det ville se ud.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.