
Interaktiv produkt-demonstration lokker kunderne til Sony
Butikken skal være den oplevelse og følelse, som man ikke kan opnå online, og taler vi om høre- og hovedtelefoner, så er der i endnu højere grad behov for, at kunden kan opleve lyden »live«.
Et foto fra USA af en kæmpe dounut på taget og et par interne grin, blev startskuddet til en kreativ idé om, at noget tilsvarende muligvis kunne øge kendskabet til butikken. Et nyt, kreativt facadeskilt skulle der til.
John Pehrson fra EXPERTbeslag kender os fra tidligere, og selvom der var mange om buddet, var John ikke i tvivl: »Jeg vidste, at det var en speciel opgave, og derfor hentede jeg tilbud flere steder.
Mit klare valg faldt på Effection, da det var dem, jeg havde mest tillid til. De gik grundigt og detaljeret til opgaven, og jeg følte mig derfor helt tryg, selvom opgaven var anderledes«.
EXPERTbeslag er måske ikke et brand, som er kendt vidt og bredt. Men med et nyt og fængende facadeskilt er det lykkedes butikken at gøre opmærksom på sig selv i en sådan grad, at der hver uge kommer nye kunder til – alene på grund af skiltningen.
Potentielle kunder som førhen ikke vidste, at butikken eksisterede, til trods for at den er godt beliggende lige ved en stor trælast, er nu begyndt at besøge EXPERTbeslag.
Kontakt os i dag og lad os tage en uforpligtende snak om et facadeskilt til jer.
Jakob Vingaard Jensen
Account Manager
+45 21 24 28 58
jvj@effection.dk
Butikken skal være den oplevelse og følelse, som man ikke kan opnå online, og taler vi om høre- og hovedtelefoner, så er der i endnu højere grad behov for, at kunden kan opleve lyden »live«.
Absalon ønskede at etablere en moderne campus med en gennemgående indretning, der afspejler skolens værdigrundlag. Det var vigtigt, at alle lokaler både skulle være behagelige at være i, således at både ansatte, studerende og besøgende, har lyst til at blive og gribe til bøgerne.
Med et mål om at brede tjenesten ud i hele Europa, fordrer det naturligvis en indsats, hvor synlighed og kundepleje er sat i førersædet.