Rød indretnings-tråd i Pihls nye hovedkontor
Med udgangspunkt konkrete ønsker fra Pihl, blev vi bedt om at levere forskellige visuelle elementer til det nye hovedkontor, der understøtter det overordnet design.
Netop det med at give kunderne en anderledes oplevelse er Imerco meget bevidste om. Derfor blev vi kontaktet med henblik på at lukke den digitale verden ind og integreret den som en del af deres butikskommunikation, både i kraft af digitale skilte og skærme med mulighed for at besøge deres webshop i butikken.
Det hele startede med den nye, flotte flagskibsbutik på hovedgaden i Lyngby. Imerco har haft de helt store kreative briller på for at skabe en anderledes og indbydende butik, med alt fra håndmalede vinduer, 3D hologram-stand til digital skiltning med mulighed for målrettet og relevant kommunikation til butikkens kunder.
Udover skærme har Imerco valgt at sætte ekstra fokus på oplevelser med et hologramdisplay. Displayet skaber opmærksomhed omkring det produkt, der står i det, med flotte og effektfulde hologrammer, som hele tiden er i bevægelse og skifter.
Se herover, hvad Frederik Brønnum, Direktør hos Imerco, siger om deres nye digitale skilte.
Her sikrer digitale skilte relevant, målrettet og dynamisk kommunikation i butikken, som er tilpasset det område, butikken ligger i og dens specifikke målgruppe. Det giver fleksibilitet og sikrer kunden en skræddersyet oplevelse, da butikken nemt kan skifte mellem forskellige budskaber i løbet af dagen, ugen og som årstiderne skifter.
Kontakt os i dag og hør om dine muligheder for digitale løsninger.
Jørgen Pedersen
Technical Project Manager
Digital Signage
+45 28 29 92 24
jp@effection.dk
Med udgangspunkt konkrete ønsker fra Pihl, blev vi bedt om at levere forskellige visuelle elementer til det nye hovedkontor, der understøtter det overordnet design.
OK Plus vil være kundernes foretrukne servicestation på farten, og havde derfor et ønske om et nyt visuelt udtryk som understøtter netop dette.
Seks måneder til at folieindpakke en hel ny vognflåde med 100 eSprintere i den genkendelige blå PostNord-farve, med hvidt PostNord logo.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.