
Pop-up stand øgede omsætningen med hele 43 % for Loreal KIELH’S
Hvordan sikrer du, at kunderne ser netop dine produkter? For mange brands er løsningen en gennemført pop-up stand.
OiSTER kom til os med et ønske om en dekoreret bil, de kunne bruge som rullende reklamesøjle 24/7. For at ramme så mange potentielle kunder som muligt skulle den, hvor end den kom hen, tiltrække opmærksomhed og derigennem være med til at sprede budskab.
Vi lod de genkendelige østers fra tv-reklamerne leve videre i trafikken. En fuldindpakket, lilla Fiat 500 med store øjne på taget spreder smil og leder lynhurtigt tankerne hen på syngende reklameøsters og nyt mobilabonnement, når den kommer trillende på vejene.
Det kan vi hjælpe med. Giv os et kald allerede i dag.
Louise Skov Christiansen
Key Account Manager /
Project Consultant
+45 61 67 01 61
lsc@effection.dk
Hvordan sikrer du, at kunderne ser netop dine produkter? For mange brands er løsningen en gennemført pop-up stand.
Med et mål om at brede tjenesten ud i hele Europa, fordrer det naturligvis en indsats, hvor synlighed og kundepleje er sat i førersædet.
Pop-up-standen skulle være luksuriøs, men også give en følelse af at træde ind i et andet univers – og selve denne følelse var en vigtig del det visuelle koncept.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.