
Bedre kundeflow, større basketsize og glade drive-in gæster hos Lagkagehuset
Hos Lagkagehuset har de i en årrække haft drive-in i flere af deres bagerforretninger, hvor udfordringer med lange køer i deres travle timer har præget gæsteoplevelsen.
 
															 
															Med ovenstående betragtninger in mente, ville Sony gentænke deres produktpræsentation i Elgiganten, så kunden i højere grad fik mulighed for at interagere med produkterne.








Effection har på kort tid designet, udviklet, testet og leveret en samlet shop-in-shop-løsning bestående af tre display i corian, en digital skærm og lyskasse, som gør det muligt for Sony at udskifte budskaber efter kampagne/sæson. Derudover danner den samlede løsning den optimale ramme for selve produkterne, som kan betjenes direkte på bordet i en live-demonstration.
 
															 
															 
															 
                            
                                    Janne Fredslund                                    
                                    Nordic Customer Relations Manager                                    
                                    +45 20 19 45 49
jf@effection.dk
                                
Lad os tage en uforpligtende snak om, hvordan vi skaber unikke og engagerende kundeoplevelser for jer.

Hos Lagkagehuset har de i en årrække haft drive-in i flere af deres bagerforretninger, hvor udfordringer med lange køer i deres travle timer har præget gæsteoplevelsen.

En kreativ indretning af dit kontormiljø kan vise sig at være en rigtig god investering. Det er nemlig her du sætter tonen for stemningen på arbejdspladsen, øger trivslen og byder kunderne velkommen på en måde, de husker.

Hvordan kan du som storcenter sikre en sammenhængende og god oplevelse for dine kunder?
Hos Kolding Storcenter har en opdatering af den udvendige skiltning skabt et ensartet visuelt udtryk, der er med til at samle hele shopping-oplevelsen fra start til slut.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.