Gennemført stil, der passer til Nordeas DNA
Virksomheder bør trække visuel identitet hele vejen og skabe en stemningsfuld og behagelig arbejdsplads for både ansatte, besøgende og kunder.
Medicinalvirksomheden Zealand Pharma flyttede i efteråret ind i deres nye domicil i Søborg – et domicil bestående af et helt nyt mødecenter samt to eksisterende bygninger i tre etager, som begge skulle gennem en større renovering, hvor vægge skulle flyttes, gange udvides og lokaler fordeles. Et stort og komplekst byggeri at finde rundt i for både ansatte og gæster. Vi blev sat på opgaven med at gøre wayfinding overskueligt samtidig med, at designet naturligvis skulle være i overensstemmelse med virksomhedens visuelle afsæt.
Fra design- og konceptudvikling af den grafiske linje til, hvorledes wayfindingen skulle placeres for at have bedst mulig effekt for brugerne. Vi var involveret i alle aspekter af processen. Gennem tæt dialog med Zealand Pharma, hvor alle skridt i blev vendt og drejet, endte vi med løsninger, som både var flotte og anvendelige.
Blandt andet blev typen af kort til pylonerne tegnet, tegnet om, justeret og finjusteret. Alt sammen indtil at kortet var let for brugeren at afkode, og dermed ledte vedkommende mod rette destination uden problemer. Etageangivelser, elevatorskilte, henvisningsskilte, lokaleangivelser og meget andet kom ligeledes under kærlig behandling, så stil, tone og brugbarhed spillede sammen i én skøn forening i sidste ende.
Resultatet taler for sig selv: Zealand Pharma har fået løftet de eksisterende bygninger op på et helt nyt niveau med en wayfinding, som næsten i sig selv kan gøre det ud for en kunstnerisk udsmykning.
Det nyopførte mødecenter har wayfinding i samme stil og tone som de resterende bygninger – og den indbyrdes arkitektoniske forskel til trods er alt kædet sammen med en klar designmæssig rød tråd.
Det kan vi løse for jer. Kontakt Peter, så finder vi den helt rigtige wayfinding til jer.
Peter Svane Rasmussen
Key Account Manager
+45 40 20 75 45
psr@effection.dk
Virksomheder bør trække visuel identitet hele vejen og skabe en stemningsfuld og behagelig arbejdsplads for både ansatte, besøgende og kunder.
Du må ikke undervurdere signalværdien af din domiciludsmykning. De visuelle detaljer er afgørende for dine kunder og samarbejdspartneres samlede indtryk af dit brand.
Hvordan sikrer du, at dine produkter bliver set, husket og foretrukket af målgruppen? For Yves Saint Laurent Beauty var svaret to gennemførte pop up-stande, der inviterede kunderne til at opleve deres eksklusive makeup.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.