
Stærkt kampagne setup sikrer Specsavers effektfuld POS-materiale
Specsavers/Louis Nielsen har et stort behov for at strømline deres kampagneudrulning og deres bestillingsvarer, så butikkerne nemt er opdateret med den rette POS-materiale hele tiden.
Branding er ikke noget, der kun lever udenfor hovedkontoret. Virksomheder bør trække visuel identitet hele vejen og skabe en stemningsfuld og behagelig arbejdsplads for både ansatte, besøgende og kunder, hvor design og branding går hånd i hånd med funktionalitet.
Når man, som Nordea, bor i et stort domicil, er det afgørende, at husets medarbejdere og gæster nemt og hurtigt kan finde rundt på de mange kvadratmeter. Med andre ord skal wayfindingen være i orden. Samtidig søgte Nordea en leverandør, der er ekspert i at udvikle og levere visuelle elementer, der kunne afspejle deres DNA.
I Nordeas domicil i Ørestad Nord består kommunikationen af en kombination af folier og æstetisk flotte piktogrammer.
Med foliedekorationer på glas skaber Nordea ikke bare et flot designmæssigt udtryk, som sammen med møbler og belysning giver rummet et unikt udtryk, det fungerer samtidig som en diskret afskærmning.
Der er med enkle virkemidler skabt en gennemført stil, som passer til virksomhedens DNA og navn. Især det nordiske kommer kraftigt til udtryk over alt i det moderne hus.
Peter Svane Rasmussen
Key Account Manager
+45 40 20 75 45
psr@effection.dk
Vi tager gerne en snak om, hvilke løsninger der kan fungere for jer.
Specsavers/Louis Nielsen har et stort behov for at strømline deres kampagneudrulning og deres bestillingsvarer, så butikkerne nemt er opdateret med den rette POS-materiale hele tiden.
Wayfinding kan være kompleks og udfordrende – men veludført wayfinding kan også hjælpe i rette retning samtidig med, at det kan give et næsten kunstnerisk udtryk til væggene.
Hvordan sikrer du, som en butik i mængden, at forbipasserende stopper op og går ind i netop din butik? En gennemført vinduesudstilling er en god start – men det bliver endnu bedre, hvis du som Bang & Olufsen kan få publikum til at interagere med dit brand.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.