
Lancôme pop-up stand inviterer besøgende til det luksuriøse Paris
Pop-up-standen skulle være luksuriøs, men også give en følelse af at træde ind i et andet univers – og selve denne følelse var en vigtig del det visuelle koncept.
Wayfinding er vigtig og med “usynlige” detaljer, skal alle i huset hjælpes rundt i de nye omgivelser. Folier på døre, ved elevatorer og pictogrammer på væggen ved køkkenet og garderoben, viser vejen rundt. Lydabsorberende plader på gangene og i større lokaler skal sørge for en god akustik, samtidig med at printet er en udsmykning i sig selv.
Jakob Vingaard Jensen
Account Manager
+45 21 24 28 58
jvj@effection.dk
Pop-up-standen skulle være luksuriøs, men også give en følelse af at træde ind i et andet univers – og selve denne følelse var en vigtig del det visuelle koncept.
Butikken skal være den oplevelse og følelse, som man ikke kan opnå online, og taler vi om høre- og hovedtelefoner, så er der i endnu højere grad behov for, at kunden kan opleve lyden »live«.
Med et mål om at brede tjenesten ud i hele Europa, fordrer det naturligvis en indsats, hvor synlighed og kundepleje er sat i førersædet.