Digitalt oplevelseshus til København Zoo
I denne digitale tidsalder, hvor store så vel som små fungerer rigtig godt online, er der rig mulighed for at skabe interaktive og underholdende oplevelser, der får besøgende til at lege med og komme igen.
Wayfinding er vigtig og med “usynlige” detaljer, skal alle i huset hjælpes rundt i de nye omgivelser. Folier på døre, ved elevatorer og pictogrammer på væggen ved køkkenet og garderoben, viser vejen rundt. Lydabsorberende plader på gangene og i større lokaler skal sørge for en god akustik, samtidig med at printet er en udsmykning i sig selv.
Der var ingen tvivl om, at kunden var rigtig glad for slutresultatet. »Resultatet blev så vellykket, at der efterfølgende blev ophængt mere end 100 billeder i det attraktive rammefri design.« siger Jørn Ole Døssing, der er produktspecialist ved Effection.
Marlene Thomsen
Key Account Manager
+45 81 88 35 78
mth@effection.dk
I denne digitale tidsalder, hvor store så vel som små fungerer rigtig godt online, er der rig mulighed for at skabe interaktive og underholdende oplevelser, der får besøgende til at lege med og komme igen.
Pop-up-standen skulle være luksuriøs, men også give en følelse af at træde ind i et andet univers – og selve denne følelse var en vigtig del det visuelle koncept.
En stærk og konsistent visuel identitet er mere end et redskab til genkendelighed – det er en drivkraft for brandværdi. Hos BWT har det ført til en omfattende fornyelse af deres lager i Greve. Resultatet er et lager, der stolt fremstår som et levende udtryk for BWTs brand, hvilket afspejles i medarbejdernes stigende stolthed og tilknytning til brandet.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.