Case / PER AARSLEFF

Wayfinding og udsmykning til nyt hovedkvarter

Mange visuelle beslutninger skal tages, når man flytter til nyt hovedkontor.

Opgave

Inspirerende miljø for medarbejdere

Nyt hovedkvarter og nye lækre omgivelser til medarbejderne kræver wayfinding og udsmykning for at skabe et inspirerende og roligt miljø. Det blev vores opgave, at give hovedkontoret et dekorativt indspark med akustikløsninger, wayfinding og folie.

Løsning

Praktik og æstetik i en sammensmeltet løsning

Wayfinding er vigtig og med “usynlige” detaljer, skal alle i huset hjælpes rundt i de nye omgivelser. Folier på døre, ved elevatorer og pictogrammer på væggen ved køkkenet og garderoben, viser vejen rundt. Lydabsorberende plader på gangene og i større lokaler skal sørge for en god akustik, samtidig med at printet er en udsmykning i sig selv.

Resultat

En glad kunde rigere

Der var ingen tvivl om, at kunden var rigtig glad for slutresultatet. »Resultatet blev så vellykket, at der efterfølgende blev ophængt mere end 100 billeder i det attraktive rammefri design.« siger Jørn Ole Døssing, der er produktspecialist ved Effection.

Ole Højgaard

Kontakt os i dag

Vi hjælper gerne dig med at realisere dine indretnings-drømme.

Ole Højgaard
Key Account Manager
+45 20 19 45 54
olh@effection.dk

Andre cases

Rebranding af Shopfronter hos Circle K
Projektstyringsplatform effektiviserer rebranding hos Circle K

Benzin, hurtige pitstops, pakkeafhentning og en snack til vejen – en moderne servicestation skal levere mere end blot brændstof. I dag er det vigtigt, at det ydre design tiltrækker kunderne og leder dem ind i butikken samtidig med, at det styrker brandets genkendelighed.