
Bedre kundeflow, større basketsize og glade drive-in gæster hos Lagkagehuset
Hos Lagkagehuset har de i en årrække haft drive-in i flere af deres bagerforretninger, hvor udfordringer med lange køer i deres travle timer har præget gæsteoplevelsen.
Når to kæder bliver til én, er der selvfølgelig brug for en del kommunikation til brugerne/medlemmerne. Herudover er der alle de synlige forandringer, som fuldender oplevelsen af en ny kæde – en ny identitet.
Da SATS opkøbte Fitness.dk, blev der derfor sat gang i en omfattende rebrandring af samtlige kædens klubber i Danmark, der alle har fået en makeover. Her blev vi kontaktet.








Det nye look signalerer POWER og giver samtidig et nutidigt look. Farver og print på væggene skaber en energifuld atmosfære, der sammen med folie på glas og wayfinding, indkapsler den nye visuelle identitet i et gennemgående visuelt miljø.
Brandet har af SATS´ kreative bureau fået et visuelt løft i form af nyt logo, stil og farver. Med vores praktiske erfaring og viden, tog vi den nye identitet og tilpassede den enkelte klub. Hvorefter vi har produceret kilometervis af dekorationer, som vores stærke montørhold i en nøje afstemt tidsplan har eksekveret og monteret rundt om i Danmark.
Vores projektledere planlagde fra dag til dag ud fra december vejrudsigten, så SATS var sikret en effektiv udrulning. Målet om rebrandingen, inden udgangen af 2018, blev indfriet, og kunne koordineres med deres rebranding-kampagne mod målgruppen.
Peter Krejlund
Head of Commercial Partnerships
+45 20 19 45 50
krejlund@effection.dk
Lad os hjælpe med at skabe de optimale rammer for jer og jeres kunder.

Hos Lagkagehuset har de i en årrække haft drive-in i flere af deres bagerforretninger, hvor udfordringer med lange køer i deres travle timer har præget gæsteoplevelsen.

Rigshospitalet stod for at skulle vælge en ny forpagter af deres to caféer: Café Arkaden og Café Nordlys. Derfor tog Besim fra Patisserie Marie France kontakt til os for at få lavet et kreativt oplæg og en grafisk visualisering af deres bud på et cafékoncept for de to lokationer.

Benzin, hurtige pitstops, pakkeafhentning og en snack til vejen – en moderne servicestation skal levere mere end blot brændstof. I dag er det vigtigt, at det ydre design tiltrækker kunderne og leder dem ind i butikken samtidig med, at det styrker brandets genkendelighed.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.