Nyt butikskoncept får legen i BR-butikkerne
Det kræver noget ganske særligt at skabe den spændende atmosfære en fysisk legetøjsbutik kan have, som en netbaseret butik ikke kan hamle op med.
Du kender det alt for godt. Du bevæger dig igennem et stormagasin og bliver bombarderet fra højre og venstre med dufte, produkter, farver og billeder. Så hvordan sikrer du, at kunderne ser netop dine produkter? For mange brands er løsningen en gennemført pop-up stand.
L’Oréals subbrand Kiehl’s kom til os med et ønske om at lave en flot pop-up stand for, der kunne sætte fokus på brandets recycle-principper samtidig med, at den generelle opmærksomhed omkring brandet og dennes produkter blev forøget – naturligvis også med tilhørende plus på bundlinjen.
Med vores store erfaring og know-how konstruerede vi podier og vægge, så de var funktionelle og flotte såvel som nemme at opsætte og nedtage igen efter endt kampagne. Genanvendelighed er nemlig noget, der betyder noget i det grønne regnskab. Vi tegnede kreativt indenfor brandets ambitiøse miljø-guidelines, og producerede naturligvis alle elementer af standen ud af mere miljøvenlige materialer.
I tæt samarbejde med Kiehl’s since 1851’s Brand Manager blev resultatet en unik pop-up stand som både i form, kommunikation og visuelt udtryk taler sit helt eget recycle-sprog og tiltrækker nye kunder.
Kiehl’s pop-up stand i Magasin øgede omsætningen med hele 43% – samtidig blev der indsamlet plastic til genanvendelse til gavn for miljøet.
Vi vil gerne give vores kunder de bedste forudsætninger for at producere visuelle elementer på den mest skånsomme måde muligt. Kontakt os nu og hør nærmere om dine muligheder.
Morten Larsen
Head of Development (udstilling)
+45 40 44 62 84
mol@effection.dk
Det kræver noget ganske særligt at skabe den spændende atmosfære en fysisk legetøjsbutik kan have, som en netbaseret butik ikke kan hamle op med.
Hvordan sikrer du, som en butik i mængden, at forbipasserende stopper op og går ind i netop din butik? En gennemført vinduesudstilling er en god start – men det bliver endnu bedre, hvis du som Bang & Olufsen kan få publikum til at interagere med dit brand.
Med udgangspunkt konkrete ønsker fra Pihl, blev vi bedt om at levere forskellige visuelle elementer til det nye hovedkontor, der understøtter det overordnet design.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.