Global Fashion Agenda får miljøvenlige visuelle elementer
I sommeren 2022 blev Global Fashion Summit afholdt i Operaen i København. Et event, hvor det bæredygtige aspekt skulle findes i alt fra inspirerende taler til de visuelle virkemidler.
Er der noget bedre end at suse lige forbi andre bilister, mens de holder i kø? Siden 2013 har Brobizz gjort livet bag rettet både nemmere og billigere for de danske bilister, når de er på farten. Med automatiske betalingsløsninger kan deres kunder hurtigt og ubesværet køre ombord på færger, krydse broer, passere betalingsanlæg og parkere.
Med et mål om at brede tjenesten ud i hele Europa, fordrer det naturligvis en indsats, hvor synlighed og kundepleje er sat i førersædet.
På messer er hele humlen at skille sig ud fra mængden, være tilgængelig og tiltrække potentielle emner, samt pleje de kunderelationer, du allerede har. Brobizz ønskede, i forlængelse af deres strategi, at løfte deres messestand, så de blev mere synlige og få skabt et miljø, hvor besøgende havde lyst til at blive og få en snak om fremtidige samarbejdsmuligheder.
Samtidig var det vigtigt for Brobizz at kunne overlade hele projektstyringen til eksperter, der har erfaring med at skabe oplevelser samt designe og bygge messestande.
Med en totalløsning blev der frigivet tid og ressourcer, så Brobizz kunne fokusere på andre aspekter af deres forretning. Som projektkoordinator var vi med i hele processen fra idéoplæg til produktion og montage. Ud over podier, gulvprint og bagvægge, blev der også skruet ekstra op for indretningen, hvor vejovervejede elementer satte rammen for dialog med indbydende omgivelser i tråd med Brobizzs CVI.
Et stort, lofthængt logo sikrede synliggørelse, og gjorde det nemt for kunder at finde standen. Med etablering af et lækkert og hyggeligt loungeområde, der indbød til dialog og som opmuntrede besøgende til at blive hængende en smule længere, fik brobizz de bedste forudsætninger for en succesfuld messestand. Derudover blev der booket en kaffebar og barista ind, der kunne kræse lidt om kunderne.
Louise fra Effection greb bolden fra starten. Hun fangede hurtigt vores ønsker og kom derefter med et skarpt designoplæg, der kun krævede få tilpasninger. I stod for projektstyringen og leverede en totalløsning fra idé til montage som frigav tid og ressourcer for os, så vi kunne koncentrere os om det, vi gør bedst.
“Vores messestand blev en stor succes med kø til kaffevognen og et lækkert loungeområde, der indbød til dialog med besøgende. Vi fik mange positive henvendelser fra kunder, der nemt kunne finde os grundet vores velplacerede logoskilt i loftet. Stor ros til jer for en super vellykket stand, der har fordoblet vores leads fra sidst vi var på Transportmesse. Vi vil helt sikkert bruge jer igen”.
At Brobizz har været godt kørende til transportmessen i Herning, er vist ikke at overdrive. Med lange køer til kaffevognen og et loungeområde, der gennem dagen summede af liv og samtaler, er det intet under, at Brobizz oplevede en fordobling af leads i sammenligning med deres tidligere messetilstedeværelser. Den velovervejede indretning sikrede, at messestanden blev samlingspunkt for de salgsfremmende samtaler, og Brobizz oplevede, at kunderne generelt blev lidt længere for at nyde en kop kaffe. Det åbnede op for helt nye dialoger de ikke før havde.
Med tydelig skiltning af Brobizzs logo kunne kunderne nemt finde vej til messestanden, hvilket gav positiv respons fra de besøgende. En helhedsoplevelse med stor succes, som førte til nye relationer og rigtig gode dialoger med eksisterende kunder.
Kontakt os i dag, så finder vi den perfekte løsning for dig og dit brand.
Lars Hansen
Key Account Manager
+45 28 43 60 45
ljh@effection.dk
I sommeren 2022 blev Global Fashion Summit afholdt i Operaen i København. Et event, hvor det bæredygtige aspekt skulle findes i alt fra inspirerende taler til de visuelle virkemidler.
Et solidt samarbejde fra start til slut. For Fitness X fik vi lavet et visuelt oplæg, så de nemt kunne få en fornemmelse af, hvordan det ville se ud.
Vi hører det diskuteret alle steder: Den fysiske butik mod onlinehandlen – og den fysiske butik er bestemt ikke død, der bliver bare stillet andre krav til kundeoplevelsen.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.