Bedre kundeflow, større basketsize og glade drive-in gæster hos Lagkagehuset
Hos Lagkagehuset har de i en årrække haft drive-in i flere af deres bagerforretninger, hvor udfordringer med lange køer i deres travle timer har præget gæsteoplevelsen.
En stærk og konsistent visuel identitet er mere end blot et redskab til genkendelighed – den er en drivkraft for brandværdi. Hos BWT har det ført til en omfattende fornyelse af deres lager i Greve. Denne fornyelse har ikke kun skabt en mere dynamisk og tiltalende visuel identitet, men fremhæver også BWTs kerneværdier og deres engagement i bæredygtighed.
Resultatet er et lager, der stolt fremstår som et levende udtryk for BWTs brand, hvilket ifølge medarbejderne afspejles i stigende stolthed og tilknytning til brandet.
Genkendelighed er nøgleordet for en global aktør som BWT. Deres visuelle identitet skal være tydelig og ensartet, en essentiel del af brandets udstråling på tværs af landegrænser.
Hos BWTs travle lager i Greve stod den neutrale og ubemærkede facade i skarp kontrast til BWTs livlige globale brand. Som et centralt punkt for både varemodtagelse og -aflevering var det derfor afgørende at omdanne lagerets visuelle udtryk, så det tiltrækker opmærksomhed og er let genkendeligt for kunder og leverandører.
Vores opgave var klar – at omdanne denne anonyme facade til et levende udtryk for BWTs brand. Ud fra deres internationale designmanual og det rette materialevalg, er deres lagerfaciliteter nu ikke kun synlige, men afspejler også BWTs dedikation til miljøet og deres globale brandidentitet.
BWTs lyserøde farve afspejler kernen i deres designvision. Den ikoniske lyserøde farve er mere end blot et visuelt træk; den er blevet et centralt element i BWTs branding.
Med vores ekspertise har vi rådgivet BWT om materialevalg, der maksimerer effekten af den lyserøde brandfarve og sikrer langvarig holdbarhed. Facaden på lageret er nu en iøjnefaldende repræsentation af brandet, med et storformat lysskilt og facadebanner, der ikke kun øger synligheden, men også effektfuldt kommunikerer BWTs grønne budskab: »BWT change the world – sip by sip«.
Ved indgangen har den lyserøde farve ligeledes sat sit præg. Besøgende modtages af et indbydende, lyserødt indgangsparti, og indenfor fortsætter denne farve og BWTs logo med at fremhæve virksomhedens identitet og deres forpligtelse til bæredygtighed.
Den nye skiltning hos BWT og den markante lyserøde farve har transformeret lagerets facade og skabt et umiskendeligt og stærkt udtryk. Denne fornyelse har styrket gæsteoplevelsen, når de ankommer til bygningen, og har samtidig forstærket BWTs visuelle identitet, særligt ud mod motorvejen.
Den lyserøde farve har ikke alene styrket brandets genkendelighed, men også differentieret BWT i branchen. Dette har yderligere understreget BWTs status som en fremtrædende aktør på markedet.
Mest betydningsfuldt er dog, at medarbejderne på BWTs lager i Greve har adopteret den lyserøde farve som et symbol på deres virksomhedsidentitet. Dette er et tegn på en stærk virksomhedskultur og en stolthed over at være en del af BWT-brandet. Christian Rundkvist, Servicetekniker og Teamleder hos BWTs lager i Greve, kan nikke genkendende til dette: »Medarbejderne er blevet levende ambassadører for brandet, og deres daglige engagement i virksomhedens værdier afspejles i deres arbejde. Dette skaber en autentisk og overbevisende brandoplevelse, som resonerer med både eksisterende og potentielle kunder, leverandører såvel som fremtidige medarbejdere.«
Janne Fredslund
Nordic Customer Relations Manager
+45 20 19 45 49
jf@effection.dk
Hos Lagkagehuset har de i en årrække haft drive-in i flere af deres bagerforretninger, hvor udfordringer med lange køer i deres travle timer har præget gæsteoplevelsen.
Til OK Plus har vi skabt en brugervenlig webportal, der gør det muligt for de enkelte butikker at lave, bestille eller printe flot grafisk materiale ud fra prædefineret skabeloner.
Med et navneskifte og en ny strategi, der samler jura og revision under ét tag, hæver Attent deres faglige niveau – og det skal være synligt i alt fra kundemøder til kontorets udsmykning.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.