Rebranding styrker SATS
Fusioner og overtagelser er oplagte, og ofte også nødvendige, muligheder for re-branding. Ved at gentænke alle afkroge af din forretnings visuelle elementer kan du fortælle din brand historie og styrke kundeoplevelsen.
Wayfinding er vigtig og med “usynlige” detaljer, skal alle i huset hjælpes rundt i de nye omgivelser. Folier på døre, ved elevatorer og pictogrammer på væggen ved køkkenet og garderoben, viser vejen rundt. Lydabsorberende plader på gangene og i større lokaler skal sørge for en god akustik, samtidig med at printet er en udsmykning i sig selv.
Der var ingen tvivl om, at kunden var rigtig glad for slutresultatet. »Resultatet blev så vellykket, at der efterfølgende blev ophængt mere end 100 billeder i det attraktive rammefri design.« siger Jørn Ole Døssing, der er produktspecialist ved Effection.
Ole Højgaard
Key Account Manager
+45 20 19 45 54
olh@effection.dk
Fusioner og overtagelser er oplagte, og ofte også nødvendige, muligheder for re-branding. Ved at gentænke alle afkroge af din forretnings visuelle elementer kan du fortælle din brand historie og styrke kundeoplevelsen.
Det er mange år siden, at en benzintank blot solgte, ja, benzin. I dag er der oftest også mulighed for at købe alt fra hotdogs over mobiltelefonopladere til værtindegaver.
I Pandoras nye domicil på Havneholmen i København er der kræset for detaljerne, og virksomhedens værdier og håndværk skinner tydeligt igennem overalt i huset.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.