Bedre kundeflow, større basketsize og glade drive-in gæster hos Lagkagehuset
Hos Lagkagehuset har de i en årrække haft drive-in i flere af deres bagerforretninger, hvor udfordringer med lange køer i deres travle timer har præget gæsteoplevelsen.
Flere biler på vejene er ikke ligefrem noget, der sænker C02-udledningen. Men med vækst i onlinehandlen, og flere pakker til omdeling, er det nødvendigt med flere varebiler. Hver dag gør PostNord ”hverdagen lettere” for deres kunder ved at sikre postservice til private og virksomheder. Når der skal breve og pakker til 2,7 mio. husstande og 280.000 virksomheder, alle årets 52 uger, kræver det en vognflåde af en bestemt størrelse – og den skal helst være så grøn som mulig.
I sommeren 2022 stod PostNord og kiggede ind i et efterår med BlackFriday og julesalg – en sæson, hvor onlinehandel peaker, og kunder skal have tilsendt flere pakker end normalt. Og selvom der er travlt op til jul, så skal kunderne have deres pakker til tiden og helst så klimavenligt, som muligt.
Derfor blev det vores opgave at folieindpakke en hel ny vognflåde med 100 eSprintere i den genkendelige blå PostNord-farve, med hvidt PostNord logo. Tid blev en vigtig faktor i projektet – vognflåden skulle nemlig trille på de danske landeveje i løbet af efteråret, og være klar til at understøtte vintersæsonens travlhed.
Med 100 biler til indpakning på intet mindre end seks forskellige Ejner Hessel lokationer, forskellige steder i Danmark, samt en deadline på seks måneder, stod fleksibilitet og effektiv montage øverst på ønskelisten i projektet.
Vores dygtige projektledere koordinerede og vores landsdækkende montagehold monterede på kort tid hele PostNord vognflåden. Stadig med kvalitet og detaljerne for øje.
På de danske landeveje ruller nu en spritny PostNord vognflåde, totalindpakket i den signaturblå farve – svarende til 3,2 kilometer blå folie. På siderne har vi monteret det hvide logo og plotskåret tekst i form af blandt andet CVR-nummer og teksten ”100% EL Omtanke for en grøn fremtid’’.
At PostNord er godt kørende i disse dage, er vist ikke at overdrive. Med en ny vognflåde af el-biler, pakket ind i flot branding, er PostNord et skridt tættere på deres mål om at blive fossilfri i 2030.
Den hurtige indpakning og udrulning af bilerne, har gjort det muligt for PostNord at øge kapaciteten og løfte vinterens store pakkeudlevering, med minimalt klimaaftryk. Herudover bidrager de 100 nye, brandet biler til, at PostNord øger genkendelsesværdien i bybilledet.
Vi har i årevis haft et tæt samarbejde med PostNord, og har sammen driblet en masse store og små visuel branding opgaver. Dekoration af deres nye el-biler er blot ét af de projekter, vi har sat i søen. Vi bliver stolte, hver gang vi ser et PostNord brandet køretøj på vejene, og ser frem til nye spændende projekter sammen med teamet hos PostNord.
Vi vil gerne hjælpe dig med at blive synlig på vejene. Kontakt os i dag, så tager vi en snak om dine muligheder.
Janne Fredslund
Nordic Customer Relations Manager
+45 20 19 45 49
jf@effection.dk
Hos Lagkagehuset har de i en årrække haft drive-in i flere af deres bagerforretninger, hvor udfordringer med lange køer i deres travle timer har præget gæsteoplevelsen.
Absalon ønskede at etablere en moderne campus med en gennemgående indretning, der afspejler skolens værdigrundlag. Det var vigtigt, at alle lokaler både skulle være behagelige at være i, således at både ansatte, studerende og besøgende, har lyst til at blive og gribe til bøgerne.
Specsavers/Louis Nielsen har et stort behov for at strømline deres kampagneudrulning og deres bestillingsvarer, så butikkerne nemt er opdateret med den rette POS-materiale hele tiden.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.