
Med dekoration af 100 el-biler, trykker PostNord speederen i bund mod grønnere transport
Seks måneder til at folieindpakke en hel ny vognflåde med 100 eSprintere i den genkendelige blå PostNord-farve, med hvidt PostNord logo.
Du kender det alt for godt. Du bevæger dig igennem et stormagasin og bliver bombarderet fra højre og venstre med dufte, produkter, farver og billeder. Så hvordan sikrer du, at kunderne ser netop dine produkter? For mange brands er løsningen en gennemført pop-up stand.
L’Oréals subbrand Kiehl’s kom til os med et ønske om at lave en flot pop-up stand for, der kunne sætte fokus på brandets recycle-principper samtidig med, at den generelle opmærksomhed omkring brandet og dennes produkter blev forøget – naturligvis også med tilhørende plus på bundlinjen.
Med vores store erfaring og know-how konstruerede vi podier og vægge, så de var funktionelle og flotte såvel som nemme at opsætte og nedtage igen efter endt kampagne. Genanvendelighed er nemlig noget, der betyder noget i det grønne regnskab. Vi tegnede kreativt indenfor brandets ambitiøse miljø-guidelines, og producerede naturligvis alle elementer af standen ud af mere miljøvenlige materialer.
I tæt samarbejde med Kiehl’s since 1851’s Brand Manager blev resultatet en unik pop-up stand som både i form, kommunikation og visuelt udtryk taler sit helt eget recycle-sprog og tiltrækker nye kunder.
Kiehl’s pop-up stand i Magasin øgede omsætningen med hele 43% – samtidig blev der indsamlet plastic til genanvendelse til gavn for miljøet.
Vi vil gerne give vores kunder de bedste forudsætninger for at producere visuelle elementer på den mest skånsomme måde muligt. Kontakt os nu og hør nærmere om dine muligheder.
Morten Larsen
Head of Development (udstilling)
+45 40 44 62 84
mol@effection.dk
Seks måneder til at folieindpakke en hel ny vognflåde med 100 eSprintere i den genkendelige blå PostNord-farve, med hvidt PostNord logo.
En kreativ indretning af dit kontormiljø kan vise sig at være en rigtig god investering. Det er nemlig her du sætter tonen for stemningen på arbejdspladsen, øger trivslen og byder kunderne velkommen på en måde, de husker.
Vi hører det diskuteret alle steder: Den fysiske butik mod onlinehandlen – og den fysiske butik er bestemt ikke død, der bliver bare stillet andre krav til kundeoplevelsen.