
Lancôme pop-up stand inviterer besøgende til det luksuriøse Paris
Pop-up-standen skulle være luksuriøs, men også give en følelse af at træde ind i et andet univers – og selve denne følelse var en vigtig del det visuelle koncept.
Det er mange år siden, at en benzintank blot solgte, ja, benzin. I dag er der oftest også mulighed for at købe alt fra hotdogs over mobiltelefonopladere til værtindegaver. Det kan skabe et rodet indtryk i butikkerne – og netop derfor søgte den færøske benzinkæde Effo hjælp hos os.
Ønsket var at skabe et totalkoncept og en modernisering af butikkerne, hvor fokus i langt højere grad skulle være den gode kundeoplevelse med blandt andet et nyt mad- og kaffekoncept og behagelige omgivelser at sidde i.
Effo ønskede en leverandør, som kunne komme med kompetent og veldokumenteret viden om, hvordan butikker kan gøres mere indbydende og imødekommende for kunderne. En viden, som skulle udmønte sig i, at kunderne udover at tanke benzin og fortage småindkøb, skal mødes af omgivelser som indbyder til, at man – i roligt og behageligt tempo – har lyst til at blive i butikken og nyde sin mad eller en god kop kaffe.













Med mange års erfaring indenfor butiks- og konceptudvikling, gik vi selvsikkert til opgaven. Den gode kundeoplevelse blev sat i fokus. Intet blev overladt til tilfældighederne og hver detalje blev vendt og drejet, inden konceptet blev designet og visualiseret i 3D, så Effo kunne se det tætteste på et 1:1-visualisering man kan komme uden en decideret ombygning.
Med rådgivning fra os i forhold til de valgte løsningers muligheder og fordele tilpassede vi i samarbejde med Effo det oprindelige oplæg, så det stod helt skarpt og opfyldte samtlige krav til såvel de fysiske rammer som visuelt indtryk.
Janne Fredslund
Nordic Customer Relations Manager
+45 20 19 45 49
jf@effection.dk
Lad os tage en uforpligtende snak om, hvordan vi skaber den gode kundeoplevelse for jer.

Pop-up-standen skulle være luksuriøs, men også give en følelse af at træde ind i et andet univers – og selve denne følelse var en vigtig del det visuelle koncept.

I sommeren 2022 blev Global Fashion Summit afholdt i Operaen i København. Et event, hvor det bæredygtige aspekt skulle findes i alt fra inspirerende taler til de visuelle virkemidler.

Tag lige et sekund, og tænk på en typisk butikskæde, der sælger autoudstyr og reservedele. Det første der falder dig ind, er sikkert dæk i lange baner, stålinventar og hårde overflader.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.