Case / AVIS

Kæmpe vognpark – ensartet branding

Firmabiler møder dagligt hundrede, hvis ikke tusindvis, af potentielle kunder – både når de er på farten, og når de holder stille. Det er derfor oplagt at bruge bilerne som rullende reklamesøjle, der både styrker genkendelsesværdien og får kunderne til at huske netop dit brand.

Opgave

Genkendelsesværdi i centrum

10, 20, 30, 100… og man kunne blive ved, for AVIS har rigtig mange biler kørende rundt omkring på de danske veje.

Når man har så stor en vognpark, er det jo oplagt at bruge de mange kvadratmeter bilsider til branding. Og det er præcis den opgave, vi blev bedt om at løse for AVIS.

Effection har i flere år været vores trofaste leverandør. Vi er utrolig glade for at have Effection som leverandør, fordi de altid står klar til at hjælpe, når vi har brug for dem. Tilmed er vores kontaktpersoner, Peter og Dorthe, helt fantastiske og meget hjælpsomme.
logo-avis
Janni Krarup
Marketing Manager Denmark

Løsning

Røde logoer i lange baner

AVIS har valgt en simpel, men effektiv og letgenkendelig dekoration, som går igen på alle bilerne og er let at spotte i trafikken. Et tydeligt, rødt logo på en hvid baggrund er det eneste, der skal til for at plante et frø i forbrugernes bevidsthed, så det er AVIS, de vælger, næste gang de skal leje en varevogn eller personbil.

Resultat

Gnidningsfri montage

Når biler er ens kernekompetence og man har så stor en vognpark som AVIS, hvor der konstant kommer nye biler til, er det vigtigt, at påsætningen af logoer forløber gnidningsfrit og effektivt.

Derfor kommer Effections dygtige foliemontører ud, hvor bilerne er og sørger for, at de får præcis samme look som resten.

Louise Skov Christiansen

Udnyt din vognpark i dag.

Tag kontakt allerede i dag og få en uforpligtende snak om, hvordan vi laver ensartet og genkendelig branding på din vognpark.

Louise Skov Christiansen
Key Account Manager /
Project Consultant
+45 61 67 01 61
lsc@effection.dk

Andre cases

Brobizz messestand skaber leads

Med et mål om at brede tjenesten ud i hele Europa, fordrer det naturligvis en indsats, hvor synlighed og kundepleje er sat i førersædet.

Pakning af Nets' Dankort kampagne
Strømlinet og smidig kampagneeksekvering til 12.000 butikker

Dankort fejrer 40-års fødselsdag – og det markeres med en landsdækkende kampagne, som sendes ud til 12.000 udsalgssteder i den danske detailhandel på samme tid. Det krævede et logistisk flow og en strømlinet proces, hvilket var det, vi hjalp Nets med.

Rebranding styrker SATS

Fusioner og overtagelser er oplagte, og ofte også nødvendige, muligheder for re-branding. Ved at gentænke alle afkroge af din forretnings visuelle elementer kan du fortælle din brand historie og styrke kundeoplevelsen.