
Designmæssigt løft af Premier Is’ ishus
Hvad gør du, hvis du har en række butikker, hvor ikke én ligner den anden, men det alligevel skal være klart, at alle en del samme overordnede koncept?
10, 20, 30, 100… og man kunne blive ved, for AVIS har rigtig mange biler kørende rundt omkring på de danske veje.
Når man har så stor en vognpark, er det jo oplagt at bruge de mange kvadratmeter bilsider til branding. Og det er præcis den opgave, vi blev bedt om at løse for AVIS.
AVIS har valgt en simpel, men effektiv og letgenkendelig dekoration, som går igen på alle bilerne og er let at spotte i trafikken. Et tydeligt, rødt logo på en hvid baggrund er det eneste, der skal til for at plante et frø i forbrugernes bevidsthed, så det er AVIS, de vælger, næste gang de skal leje en varevogn eller personbil.
Når biler er ens kernekompetence og man har så stor en vognpark som AVIS, hvor der konstant kommer nye biler til, er det vigtigt, at påsætningen af logoer forløber gnidningsfrit og effektivt.
Derfor kommer Effections dygtige foliemontører ud, hvor bilerne er og sørger for, at de får præcis samme look som resten.
Tag kontakt allerede i dag og få en uforpligtende snak om, hvordan vi laver ensartet og genkendelig branding på din vognpark.
Louise Skov Christiansen
Key Account Manager /
Project Consultant
+45 61 67 01 61
lsc@effection.dk
Hvad gør du, hvis du har en række butikker, hvor ikke én ligner den anden, men det alligevel skal være klart, at alle en del samme overordnede koncept?
Med et mål om at brede tjenesten ud i hele Europa, fordrer det naturligvis en indsats, hvor synlighed og kundepleje er sat i førersædet.
Et solidt samarbejde fra start til slut. For Fitness X fik vi lavet et visuelt oplæg, så de nemt kunne få en fornemmelse af, hvordan det ville se ud.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.