Rød indretnings-tråd i Pihls nye hovedkontor
Med udgangspunkt konkrete ønsker fra Pihl, blev vi bedt om at levere forskellige visuelle elementer til det nye hovedkontor, der understøtter det overordnet design.
10, 20, 30, 100… og man kunne blive ved, for AVIS har rigtig mange biler kørende rundt omkring på de danske veje.
Når man har så stor en vognpark, er det jo oplagt at bruge de mange kvadratmeter bilsider til branding. Og det er præcis den opgave, vi blev bedt om at løse for AVIS.
AVIS har valgt en simpel, men effektiv og letgenkendelig dekoration, som går igen på alle bilerne og er let at spotte i trafikken. Et tydeligt, rødt logo på en hvid baggrund er det eneste, der skal til for at plante et frø i forbrugernes bevidsthed, så det er AVIS, de vælger, næste gang de skal leje en varevogn eller personbil.
Når biler er ens kernekompetence og man har så stor en vognpark som AVIS, hvor der konstant kommer nye biler til, er det vigtigt, at påsætningen af logoer forløber gnidningsfrit og effektivt.
Derfor kommer Effections dygtige foliemontører ud, hvor bilerne er og sørger for, at de får præcis samme look som resten.
Tag kontakt allerede i dag og få en uforpligtende snak om, hvordan vi laver ensartet og genkendelig branding på din vognpark.
Louise Skov Christiansen
Key Account Manager /
Project Consultant
+45 53 85 55 16
lsc@effection.dk
Med udgangspunkt konkrete ønsker fra Pihl, blev vi bedt om at levere forskellige visuelle elementer til det nye hovedkontor, der understøtter det overordnet design.
Pop-up-standen skulle være luksuriøs, men også give en følelse af at træde ind i et andet univers – og selve denne følelse var en vigtig del det visuelle koncept.
Seks måneder til at folieindpakke en hel ny vognflåde med 100 eSprintere i den genkendelige blå PostNord-farve, med hvidt PostNord logo.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.