
Veludført wayfinding, der løfter den visuelle identitet for Zealand Pharma
Wayfinding kan være kompleks og udfordrende – men veludført wayfinding kan også hjælpe i rette retning samtidig med, at det kan give et næsten kunstnerisk udtryk til væggene.
Det er mange år siden, at en benzintank blot solgte, ja, benzin. I dag er der oftest også mulighed for at købe alt fra hotdogs over mobiltelefonopladere til værtindegaver. Det kan skabe et rodet indtryk i butikkerne – og netop derfor søgte den færøske benzinkæde Effo hjælp hos os.
Ønsket var at skabe et totalkoncept og en modernisering af butikkerne, hvor fokus i langt højere grad skulle være den gode kundeoplevelse med blandt andet et nyt mad- og kaffekoncept og behagelige omgivelser at sidde i.
Effo ønskede en leverandør, som kunne komme med kompetent og veldokumenteret viden om, hvordan butikker kan gøres mere indbydende og imødekommende for kunderne. En viden, som skulle udmønte sig i, at kunderne udover at tanke benzin og fortage småindkøb, skal mødes af omgivelser som indbyder til, at man – i roligt og behageligt tempo – har lyst til at blive i butikken og nyde sin mad eller en god kop kaffe.
Med mange års erfaring indenfor butiks- og konceptudvikling, gik vi selvsikkert til opgaven. Den gode kundeoplevelse blev sat i fokus. Intet blev overladt til tilfældighederne og hver detalje blev vendt og drejet, inden konceptet blev designet og visualiseret i 3D, så Effo kunne se det tætteste på et 1:1-visualisering man kan komme uden en decideret ombygning.
Med rådgivning fra os i forhold til de valgte løsningers muligheder og fordele tilpassede vi i samarbejde med Effo det oprindelige oplæg, så det stod helt skarpt og opfyldte samtlige krav til såvel de fysiske rammer som visuelt indtryk.
Lad os tage en uforpligtende snak om, hvordan vi skaber den gode kundeoplevelse for jer.
Janne Fredslund
Nordic Customer Relations Manager
+45 20 19 45 49
jf@effection.dk
Wayfinding kan være kompleks og udfordrende – men veludført wayfinding kan også hjælpe i rette retning samtidig med, at det kan give et næsten kunstnerisk udtryk til væggene.
Et solidt samarbejde fra start til slut. For Fitness X fik vi lavet et visuelt oplæg, så de nemt kunne få en fornemmelse af, hvordan det ville se ud.
Virksomheder bør trække visuel identitet hele vejen og skabe en stemningsfuld og behagelig arbejdsplads for både ansatte, besøgende og kunder.