Case / SONY

Interaktiv produkt-demonstration lokker kunderne til

Lyd skal opleves! Den fysiske butik er – eller bør være – dét, som en digital butik ikke er. Butikken skal være den oplevelse og følelse, som man ikke kan opnå online, og taler vi om høre- og hovedtelefoner, så er der i endnu højere grad behov for, at kunden kan opleve lyden »live« og få en fornemmelse af, hvad produktet reelt kan.

Opgave

Interaktiv produkt­præsentation

Med ovenstående betragtninger in mente, ville Sony gentænke deres produktpræsentation i Elgiganten, så kunden i højere grad fik mulighed for at interagere med produkterne.

Throughout the process, we have had a close collaboration and sparring with Effection on the development of this promotional module. The result has been a fantastic and complete solution that strengthens our sales and highlights the properties of our products.
sony-logo
Ilze Karahona
Brand Activation Specialist

Løsning

Skræddersyet shop-in-shop løsning

Effection har på kort tid designet, udviklet, testet og leveret en samlet shop-in-shop-løsning bestående af tre display i corian, en digital skærm og lyskasse, som gør det muligt for Sony at udskifte budskaber efter kampagne/sæson. Derudover danner den samlede løsning den optimale ramme for selve produkterne, som kan betjenes direkte på bordet i en live-demonstration.

Resultat

Fleksibel kommunikation med Digital Signage

Løsningen er designet og bygget op, så de bedst mulige rammer skabes om produkterne. Den digitale skærm skifter indhold, når en kunde nærmer sig, hvorved der skabes øget blikfang til området med Sonys produkter og de skiller sig ud blandt de mange andre produkter i Elgiganten. Med denne Digital Signage-løsning er det nemt for Sony at skifte indholdet på skærmen løbende. Effection uploader blot det ønskede indhold på en USB, som udsendes til butikkerne, hvorefter de selv skifter indholdet.
Janne Fredslund

Skal vi skabe de rigtige rammer for jeres produkter?

Lad os tage en uforpligtende snak om, hvordan vi skaber unikke og engagerende kundeoplevelser for jer.

Janne Fredslund
Nordic Customer Relations Manager
+45 20 19 45 49
jf@effection.dk

Andre cases

Kampagnestrategi styrker mere end blot mersalget hos OK Plus

Forestil dig en kampagnestrategi med printmaterialer, der ikke blot styrker dit brands genkendelighed og øger kundetilstrømningen til din butik, men også fremmer mersalget på tværs af flere lokationer. Hvad mere kan du ønske dig? Hos OK Plus har de svaret.

Skarp profilering på facaden styrker Specsavers fortælling

Det visuelle udtryk i dine butikker bærer en væsentlig stemme i fortællingen om, hvem du er, og hvilken værdi du tilbyder dine kunder. Det var drivkraften bag optikerkoncernen Specsavers’ ambitiøse opdatering af deres butikker over hele fem nordiske lande.