
Rebranding styrker SATS
Fusioner og overtagelser er oplagte, og ofte også nødvendige, muligheder for re-branding. Ved at gentænke alle afkroge af din forretnings visuelle elementer kan du fortælle din brand historie og styrke kundeoplevelsen.
Effection har på kort tid designet, udviklet, testet og leveret en samlet shop-in-shop-løsning bestående af tre display i corian, en digital skærm og lyskasse, som gør det muligt for Sony at udskifte budskaber efter kampagne/sæson. Derudover danner den samlede løsning den optimale ramme for selve produkterne, som kan betjenes direkte på bordet i en live-demonstration.
Frederik Jegind Christensen
Key Account Manager
+45 41 37 02 16
frjc@effection.dk
Fusioner og overtagelser er oplagte, og ofte også nødvendige, muligheder for re-branding. Ved at gentænke alle afkroge af din forretnings visuelle elementer kan du fortælle din brand historie og styrke kundeoplevelsen.
OK Plus vil være kundernes foretrukne servicestation på farten, og havde derfor et ønske om et nyt visuelt udtryk som understøtter netop dette.
Med udgangspunkt konkrete ønsker fra Pihl, blev vi bedt om at levere forskellige visuelle elementer til det nye hovedkontor, der understøtter det overordnet design.