CASE / EXPERT BESLAG

Ny facadeskiltning skaber mærkbar effekt på bundlinjen

Hvordan skiller du dig ud fra mængden og lokker nye kunder til butikken? En mulighed er at anskaffe sig et kreativt facadeskilt, som kunderne både ser og husker.

Opgave

Et nyt, kreativt facadeskilt skulle der til

Et foto fra USA af en kæmpe dounut på taget og et par interne grin, blev startskuddet til en kreativ idé om, at noget tilsvarende muligvis kunne øge kendskabet til butikken. Et nyt, kreativt facadeskilt skulle der til.

John Pehrson fra EXPERTbeslag kender os fra tidligere, og selvom der var mange om buddet, var John ikke i tvivl: »Jeg vidste, at det var en speciel opgave, og derfor hentede jeg tilbud flere steder.

Mit klare valg faldt på Effection, da det var dem, jeg havde mest tillid til. De gik grundigt og detaljeret til opgaven, og jeg følte mig derfor helt tryg, selvom opgaven var anderledes«.

Løsning

Løsning Wayfinding og skiltning, der inspirerer og motiverer

EXPERTbeslag er nu meget synlig for forbipasserende. Et stort tandhjul med grøn skrift trækker nysgerrige kunder til. Facadeskiltet er designet, så man ikke er i tvil om, hvad butikken forhandler.
Jeg er glad for, at vi gjorde en sjov idé til virkelighed, og at vi havde modet til at tænke i nye baner. Det viser med al tydelighed vigtigheden af en synlig og knivskarp skiltning. Jeg er virkelig glad for den solide løsning, som Effection har leveret. De er super kompetente, og vi har allerede fået mere opmærksomhed, end vi turde drømme om.
expert-beslag-logo
John Pehrson
Butikschef

Resultat

Nyt skilt, nye kunder

EXPERTbeslag er måske ikke et brand, som er kendt vidt og bredt. Men med et nyt og fængende facadeskilt er det lykkedes butikken at gøre opmærksom på sig selv i en sådan grad, at der hver uge kommer nye kunder til – alene på grund af skiltningen.

Potentielle kunder som førhen ikke vidste, at butikken eksisterede, til trods for at den er godt beliggende lige ved en stor trælast, er nu begyndt at besøge EXPERTbeslag.

Lars Hansen

Lad os trække kunder til din butik

Kontakt os i dag og lad os tage en uforpligtende snak om et facadeskilt til jer.

Lars Hansen
Key Account Manager
+45 28 43 60 45
ljh@effection.dk

Andre cases

Kampagnestrategi styrker mere end blot mersalget hos OK Plus

Forestil dig en kampagnestrategi med printmaterialer, der ikke blot styrker dit brands genkendelighed og øger kundetilstrømningen til din butik, men også fremmer mersalget på tværs af flere lokationer. Hvad mere kan du ønske dig? Hos OK Plus har de svaret.

Ensartet visuel identitet øger medarbejderstolthed ved BWT i Greve
Stærk visuel identitet fortæller stærk historie

En stærk og konsistent visuel identitet er mere end et redskab til genkendelighed – det er en drivkraft for brandværdi. Hos BWT har det ført til en omfattende fornyelse af deres lager i Greve. Resultatet er et lager, der stolt fremstår som et levende udtryk for BWTs brand, hvilket afspejles i medarbejdernes stigende stolthed og tilknytning til brandet.

twoday samler 5 lokationer og +500 medarbejdere i Pakhus 47

Da twoday skulle samle samtlige af deres medarbejdere på Sjælland fra fem forskellige lokationer i ét nyt hovedkontor i Nordhavn, var ambitionen at skabe en inspirerende arbejdsplads, der skulle styrke sammenholdet og samarbejdet på kryds og tværs af afdelinger. Se her, hvordan vi kom i mål.