
Stærkt kampagne setup sikrer Specsavers effektfuld POS-materiale
Specsavers/Louis Nielsen har et stort behov for at strømline deres kampagneudrulning og deres bestillingsvarer, så butikkerne nemt er opdateret med den rette POS-materiale hele tiden.
Netop det med at give kunderne en anderledes oplevelse er Imerco meget bevidste om. Derfor blev vi kontaktet med henblik på at lukke den digitale verden ind og integreret den som en del af deres butikskommunikation, både i kraft af digitale skilte og skærme med mulighed for at besøge deres webshop i butikken.
Det hele startede med den nye, flotte flagskibsbutik på hovedgaden i Lyngby. Imerco har haft de helt store kreative briller på for at skabe en anderledes og indbydende butik, med alt fra håndmalede vinduer, 3D hologram-stand til digital skiltning med mulighed for målrettet og relevant kommunikation til butikkens kunder.
Udover skærme har Imerco valgt at sætte ekstra fokus på oplevelser med et hologramdisplay. Displayet skaber opmærksomhed omkring det produkt, der står i det, med flotte og effektfulde hologrammer, som hele tiden er i bevægelse og skifter.
Se herover, hvad Frederik Brønnum, Direktør hos Imerco, siger om deres nye digitale skilte.
Her sikrer digitale skilte relevant, målrettet og dynamisk kommunikation i butikken, som er tilpasset det område, butikken ligger i og dens specifikke målgruppe. Det giver fleksibilitet og sikrer kunden en skræddersyet oplevelse, da butikken nemt kan skifte mellem forskellige budskaber i løbet af dagen, ugen og som årstiderne skifter.
Jørgen Pedersen
Technical Project Manager
Digital Signage
+45 28 29 92 24
jp@effection.dk
Kontakt os i dag og hør om dine muligheder for digitale løsninger.
Specsavers/Louis Nielsen har et stort behov for at strømline deres kampagneudrulning og deres bestillingsvarer, så butikkerne nemt er opdateret med den rette POS-materiale hele tiden.
Det blev vores opgave, at give hovedkontoret et dekorativt indspark med akustikløsninger, wayfinding og folie.
Hos A-apoteket har de udskifte fysiske reklamer i vinduerne med digitale skærme. Det giver mulighed for at køre sæsonbestemte reklamer, uden medarbejderne behøver at bruge tid på at skrifte reklamerne manuelt.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.