Rød indretnings-tråd i Pihls nye hovedkontor
Med udgangspunkt konkrete ønsker fra Pihl, blev vi bedt om at levere forskellige visuelle elementer til det nye hovedkontor, der understøtter det overordnet design.
Duften af nybagt brød er næsten ikke til at modstå. Bare en enkelt bid af en frisk og syrlig jordbærkage bringer straks sommerminderne frem. Lagkagehuset har i mere end 30 år været leveringsdygtig på velsmagende brød og kage kreeret af dygtige håndværker rundt om i Danmark.
Hos Lagkagehuset har de i en årrække haft drive-in i flere af deres bagerforretninger, hvor udfordringer med lange køer i deres travle timer har præget gæsteoplevelsen.
Da de så et behov for at optimere deres drive-in, kom vi på banen for at udfordre, rådgive og hjælpe med en skilteløsning, som bringer gæsteoplevelsen tættere på deres kerneværdier.
Fem gram salt gør en verden til forskel for smagsoplevelsen i et lækkert brød. Det samme gør sig gældende, når det kommer til skiltning og branding. Derfor var vores sparring og rådgivning omkring materialevalg, udførsel, placering og montering afgørende for det valg Mette Sommerlund og hendes team endte ud med.
Hver lokation hos Lagkagehuset er forskellig, og det har en indflydelse på, hvordan skiltningen tager sig ud, så kunderne bliver bevidste om, at der eksisterer en drive-in.
Det handler i høj grad om at lede kunderne på rette vej og i et flow, der giver mening for helhedsoplevelsen. Her er små detaljer afgørende. Derfor etablerede vi tydelig skiltning i form af facadeskilte, pyloner og menuskilte.
Når potentielle kunder suser forbi i deres biler, får de hurtigt øje på både facadekringlerne og pylonerne, som synliggør Lagkagehusets drive-in. Kommer kunderne tættere på, bliver de ledt videre med enten asfaltfolie eller andre mindre skilte, hvorefter de bliver mødt af menuskilte, som giver et nemt overblik over, hvad der er muligt at købe. Selv i de mørke morgentimer eller sene eftermiddagstimer giver menuskiltenes bagbelysning gæsterne en god læsbarhed.
Vi har produceret alle skilte og hvad der ellers skulle implementeres. Samtidig har vi stået for at levere og montere pyloner og facadeskilte, så deres placering lever op til de høje kvalitetskrav.
Et succesfuldt samarbejde er sjovest, når kunden kan se mærkbare forandringer på bundlinjen, og det kan de hos Lagkagehuset. Med et smil på læben giver de deres gæster en god oplevelse i deres drive-in, som lever op til deres høje standarder. Tydelig skiltning og wayfinding er den gode kunderejses forlængede arm, og nu får gæsterne lyst til at få flere lækre sager med hjem.
De nye skilte betyder, at gæsterne finder vej, og det er vigtigt i en verden, hvor indtrykkene er mange. Det endelige resultat er blevet så effektfuldt, at de nu kigger ind i, om de skal gøre yderligere for at optimere deres drive-in i hele landet. Vi ser frem til at skabe flere værdifulde resultater fremover med Lagkagehuset og hele deres team.
I tæt dialog med dig udvikler vi de visuelle elementer, der rammer plet hos din målgruppe.
Lars Hansen
Key Account Manager
+45 28 43 60 45
ljh@effection.dk
Med udgangspunkt konkrete ønsker fra Pihl, blev vi bedt om at levere forskellige visuelle elementer til det nye hovedkontor, der understøtter det overordnet design.
Hvordan kan du som storcenter sikre en sammenhængende og god oplevelse for dine kunder?
Hos Kolding Storcenter har en opdatering af den udvendige skiltning skabt et ensartet visuelt udtryk, der er med til at samle hele shopping-oplevelsen fra start til slut.
En særudstilling i særklasse med visuelle elementer i store og små formater, der omdanner udstillingen til et inddragende univers.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.