
Digitale skilte i analoge omgivelser hos Imerco Home
Vi hører det diskuteret alle steder: Den fysiske butik mod onlinehandlen – og den fysiske butik er bestemt ikke død, der bliver bare stillet andre krav til kundeoplevelsen.
Når to kæder bliver til én, er der selvfølgelig brug for en del kommunikation til brugerne/medlemmerne. Herudover er der alle de synlige forandringer, som fuldender oplevelsen af en ny kæde – en ny identitet.
Da SATS opkøbte Fitness.dk, blev der derfor sat gang i en omfattende rebrandring af samtlige kædens klubber i Danmark, der alle har fået en makeover. Her blev vi kontaktet.
Det nye look signalerer POWER og giver samtidig et nutidigt look. Farver og print på væggene skaber en energifuld atmosfære, der sammen med folie på glas og wayfinding, indkapsler den nye visuelle identitet i et gennemgående visuelt miljø.
Brandet har af SATS´ kreative bureau fået et visuelt løft i form af nyt logo, stil og farver. Med vores praktiske erfaring og viden, tog vi den nye identitet og tilpassede den enkelte klub. Hvorefter vi har produceret kilometervis af dekorationer, som vores stærke montørhold i en nøje afstemt tidsplan har eksekveret og monteret rundt om i Danmark.
Vores projektledere planlagde fra dag til dag ud fra december vejrudsigten, så SATS var sikret en effektiv udrulning. Målet om rebrandingen, inden udgangen af 2018, blev indfriet, og kunne koordineres med deres rebranding-kampagne mod målgruppen.
Lad os hjælpe med at skabe de optimale rammer for jer og jeres kunder.
Dennis Laustsen
Sales Manager
+45 61 20 51 37
dela@effection.dk
Vi hører det diskuteret alle steder: Den fysiske butik mod onlinehandlen – og den fysiske butik er bestemt ikke død, der bliver bare stillet andre krav til kundeoplevelsen.
Genkendelighed på et splitsekund er nøglen, når du som etableret brand skal reklamere i trafikken.
Den gamle legeplads skulle udskiftes med en ny, for at matche de splinternye rammer – et rum med plads til leg og oplevelser, der harmonerede med det omkringliggende dyb.