
Stærke visuelle elementer skal guide Coops kunder mod klimavenlige indkøb
360 graders informativt og visuelt setup med skilte, facader og folie skaber Klima Kvickly og tager kunderne i hånden mod bedre klimavalg.
OiSTER kom til os med et ønske om en dekoreret bil, de kunne bruge som rullende reklamesøjle 24/7. For at ramme så mange potentielle kunder som muligt skulle den, hvor end den kom hen, tiltrække opmærksomhed og derigennem være med til at sprede budskab.
Vi lod de genkendelige østers fra tv-reklamerne leve videre i trafikken. En fuldindpakket, lilla Fiat 500 med store øjne på taget spreder smil og leder lynhurtigt tankerne hen på syngende reklameøsters og nyt mobilabonnement, når den kommer trillende på vejene.
Louise Skov Christiansen
Key Account Manager /
Project Consultant
+45 53 85 55 16
lsc@effection.dk
Det kan vi hjælpe med. Giv os et kald allerede i dag.

360 graders informativt og visuelt setup med skilte, facader og folie skaber Klima Kvickly og tager kunderne i hånden mod bedre klimavalg.

Seks måneder til at folieindpakke en hel ny vognflåde med 100 eSprintere i den genkendelige blå PostNord-farve, med hvidt PostNord logo.

Forestil dig en kampagnestrategi med printmaterialer, der ikke blot styrker dit brands genkendelighed og øger kundetilstrømningen til din butik, men også fremmer mersalget på tværs af flere lokationer. Hvad mere kan du ønske dig? Hos OK Plus har de svaret.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.