
Rød indretnings-tråd i Pihls nye hovedkontor
Med udgangspunkt konkrete ønsker fra Pihl, blev vi bedt om at levere forskellige visuelle elementer til det nye hovedkontor, der understøtter det overordnet design.
Når to kæder bliver til én, er der selvfølgelig brug for en del kommunikation til brugerne/medlemmerne. Herudover er der alle de synlige forandringer, som fuldender oplevelsen af en ny kæde – en ny identitet.
Da SATS opkøbte Fitness.dk, blev der derfor sat gang i en omfattende rebrandring af samtlige kædens klubber i Danmark, der alle har fået en makeover. Her blev vi kontaktet.








Det nye look signalerer POWER og giver samtidig et nutidigt look. Farver og print på væggene skaber en energifuld atmosfære, der sammen med folie på glas og wayfinding, indkapsler den nye visuelle identitet i et gennemgående visuelt miljø.
Brandet har af SATS´ kreative bureau fået et visuelt løft i form af nyt logo, stil og farver. Med vores praktiske erfaring og viden, tog vi den nye identitet og tilpassede den enkelte klub. Hvorefter vi har produceret kilometervis af dekorationer, som vores stærke montørhold i en nøje afstemt tidsplan har eksekveret og monteret rundt om i Danmark.
Vores projektledere planlagde fra dag til dag ud fra december vejrudsigten, så SATS var sikret en effektiv udrulning. Målet om rebrandingen, inden udgangen af 2018, blev indfriet, og kunne koordineres med deres rebranding-kampagne mod målgruppen.
Peter Krejlund
Head of Commercial Partnerships
+45 20 19 45 50
krejlund@effection.dk
Lad os hjælpe med at skabe de optimale rammer for jer og jeres kunder.

Med udgangspunkt konkrete ønsker fra Pihl, blev vi bedt om at levere forskellige visuelle elementer til det nye hovedkontor, der understøtter det overordnet design.

Hos DHL eCommerce Nordic drømte de om et kontor, der emmer af virksomhedens visuelle identitet – hvor hvert skilt, hver ramme og hver detalje fortæller præcis, hvem de er.
Læs med og find ud af, hvordan vi sammen kom i mål.

Benzin, hurtige pitstops, pakkeafhentning og en snack til vejen – en moderne servicestation skal levere mere end blot brændstof. I dag er det vigtigt, at det ydre design tiltrækker kunderne og leder dem ind i butikken samtidig med, at det styrker brandets genkendelighed.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.