Stærkt kampagne setup sikrer Specsavers effektfuld POS-materiale
Specsavers/Louis Nielsen har et stort behov for at strømline deres kampagneudrulning og deres bestillingsvarer, så butikkerne nemt er opdateret med den rette POS-materiale hele tiden.
Med ovenstående betragtninger in mente, ville Sony gentænke deres produktpræsentation i Elgiganten, så kunden i højere grad fik mulighed for at interagere med produkterne.
Effection har på kort tid designet, udviklet, testet og leveret en samlet shop-in-shop-løsning bestående af tre display i corian, en digital skærm og lyskasse, som gør det muligt for Sony at udskifte budskaber efter kampagne/sæson. Derudover danner den samlede løsning den optimale ramme for selve produkterne, som kan betjenes direkte på bordet i en live-demonstration.
Janne Fredslund
Nordic Customer Relations Manager
+45 20 19 45 49
jf@effection.dk
Specsavers/Louis Nielsen har et stort behov for at strømline deres kampagneudrulning og deres bestillingsvarer, så butikkerne nemt er opdateret med den rette POS-materiale hele tiden.
Det kræver noget ganske særligt at skabe den spændende atmosfære en fysisk legetøjsbutik kan have, som en netbaseret butik ikke kan hamle op med.
En messestand med stemning, komfort og ro. If fik behagelige rammer, der dannede grobund for at styrke relationen til nuværende og potentielle kunder i.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.