
Med dekoration af 100 el-biler, trykker PostNord speederen i bund mod grønnere transport
Seks måneder til at folieindpakke en hel ny vognflåde med 100 eSprintere i den genkendelige blå PostNord-farve, med hvidt PostNord logo.
Med ovenstående betragtninger in mente, ville Sony gentænke deres produktpræsentation i Elgiganten, så kunden i højere grad fik mulighed for at interagere med produkterne.








Effection har på kort tid designet, udviklet, testet og leveret en samlet shop-in-shop-løsning bestående af tre display i corian, en digital skærm og lyskasse, som gør det muligt for Sony at udskifte budskaber efter kampagne/sæson. Derudover danner den samlede løsning den optimale ramme for selve produkterne, som kan betjenes direkte på bordet i en live-demonstration.
Janne Fredslund
Nordic Customer Relations Manager
+45 20 19 45 49
jf@effection.dk
Lad os tage en uforpligtende snak om, hvordan vi skaber unikke og engagerende kundeoplevelser for jer.

Seks måneder til at folieindpakke en hel ny vognflåde med 100 eSprintere i den genkendelige blå PostNord-farve, med hvidt PostNord logo.

Når en stor udstilling skal stables på benene, er det vigtigt, at alle dine visuelle elementer er gennemtænke og gennemførte. De er nemlig med til at bære hele oplevelsen.

Med et navneskifte og en ny strategi, der samler jura og revision under ét tag, hæver Attent deres faglige niveau – og det skal være synligt i alt fra kundemøder til kontorets udsmykning.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.