
Digitalt oplevelseshus til København Zoo
I denne digitale tidsalder, hvor store så vel som små fungerer rigtig godt online, er der rig mulighed for at skabe interaktive og underholdende oplevelser, der får besøgende til at lege med og komme igen.
10, 20, 30, 100… og man kunne blive ved, for AVIS har rigtig mange biler kørende rundt omkring på de danske veje.
Når man har så stor en vognpark, er det jo oplagt at bruge de mange kvadratmeter bilsider til branding. Og det er præcis den opgave, vi blev bedt om at løse for AVIS.
AVIS har valgt en simpel, men effektiv og letgenkendelig dekoration, som går igen på alle bilerne og er let at spotte i trafikken. Et tydeligt, rødt logo på en hvid baggrund er det eneste, der skal til for at plante et frø i forbrugernes bevidsthed, så det er AVIS, de vælger, næste gang de skal leje en varevogn eller personbil.
Når biler er ens kernekompetence og man har så stor en vognpark som AVIS, hvor der konstant kommer nye biler til, er det vigtigt, at påsætningen af logoer forløber gnidningsfrit og effektivt.
Derfor kommer Effections dygtige foliemontører ud, hvor bilerne er og sørger for, at de får præcis samme look som resten.
Louise Skov Christiansen
Key Account Manager /
Project Consultant
+45 53 85 55 16
lsc@effection.dk
Tag kontakt allerede i dag og få en uforpligtende snak om, hvordan vi laver ensartet og genkendelig branding på din vognpark.

I denne digitale tidsalder, hvor store så vel som små fungerer rigtig godt online, er der rig mulighed for at skabe interaktive og underholdende oplevelser, der får besøgende til at lege med og komme igen.

Hvordan skiller du dig ud fra mængden og lokker nye kunder til butikken? En mulighed er at anskaffe sig et kreativt facadeskilt, som kunderne både ser og husker. Et velplaceret facadeskilt kan være det første skridt i at fange kundernes opmærksomhed.

Da twoday skulle samle samtlige af deres medarbejdere på Sjælland fra fem forskellige lokationer i ét nyt hovedkontor i Nordhavn, var ambitionen at skabe en inspirerende arbejdsplads, der skulle styrke sammenholdet og samarbejdet på kryds og tværs af afdelinger. Se her, hvordan vi kom i mål.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.