
Global Fashion Agenda får miljøvenlige visuelle elementer
I sommeren 2022 blev Global Fashion Summit afholdt i Operaen i København. Et event, hvor det bæredygtige aspekt skulle findes i alt fra inspirerende taler til de visuelle virkemidler.
Når Bjarke Ingels og hans team fra BIG udvikler nye projekter, har de altid en klar holdning til visualiseringen. Som fast samarbejdspartner i Dansk Arkitektur Center, og med vores store viden om visuel kommunikation, blev vi inviteret med, da de allerførste tanker om den nye udstilling »BIG presents FORMGIVING«, skulle føres ud i livet.
Det er den største BIG-udstilling nogensinde, hvor tegnestuen tager dig med på en arkitekturrejse fra Big Bang til fremtidens boliger på Mars. Den største udstilling nogensinde betyder i sagens natur også mange print – der er derfor blevet knoklet nonstop bag kulisserne, både i vores produktion og under selve montagen i Dansk Arkitektur Center.
Undervejs i processen fra idé til virkelighed, er mange muligheder og tanker blevet testet og afprøvet i forhold til forskellige folier og udstillingsløsninger. Alt er tilpasset de forskellige medier, så der er en rød tråd gennem hele udstillingen, hvor de helt rette materialer er valgt til hvert enkelt sted, hvorved der skabes en samlet visuel oplevelse.
I hele udstillingen får man en imponerende og udtryksfuld visuel oplevelse gennem blandt andet gulvfolier, vægprint og bannere. Vi er stolte af, bag linjerne, at være en del af den storslåede og farverige udstilling, som kunne opleves på Dansk Arkitektur Center fra den 12. juni til og med den 12. januar 2020.
Vi hjælper flere museer og kunstnere med at sætte prikken over i’et på deres udstilling. Skal vi også hjælpe dig?
Peter Svane Rasmussen
Key Account Manager
+45 40 20 75 45
psr@effection.dk
I sommeren 2022 blev Global Fashion Summit afholdt i Operaen i København. Et event, hvor det bæredygtige aspekt skulle findes i alt fra inspirerende taler til de visuelle virkemidler.
Hvad gør du, hvis du har en række butikker, hvor ikke én ligner den anden, men det alligevel skal være klart, at alle en del samme overordnede koncept?
Hvordan sikrer du, at kunderne ser netop dine produkter? For mange brands er løsningen en gennemført pop-up stand.