
Bedre kundeflow, større basketsize og glade drive-in gæster hos Lagkagehuset
Hos Lagkagehuset har de i en årrække haft drive-in i flere af deres bagerforretninger, hvor udfordringer med lange køer i deres travle timer har præget gæsteoplevelsen.
Branding er ikke noget, der kun lever udenfor hovedkontoret. Virksomheder bør trække visuel identitet hele vejen og skabe en stemningsfuld og behagelig arbejdsplads for både ansatte, besøgende og kunder, hvor design og branding går hånd i hånd med funktionalitet.
Når man, som Nordea, bor i et stort domicil, er det afgørende, at husets medarbejdere og gæster nemt og hurtigt kan finde rundt på de mange kvadratmeter. Med andre ord skal wayfindingen være i orden. Samtidig søgte Nordea en leverandør, der er ekspert i at udvikle og levere visuelle elementer, der kunne afspejle deres DNA.
I Nordeas domicil i Ørestad Nord består kommunikationen af en kombination af folier og æstetisk flotte piktogrammer.
Med foliedekorationer på glas skaber Nordea ikke bare et flot designmæssigt udtryk, som sammen med møbler og belysning giver rummet et unikt udtryk, det fungerer samtidig som en diskret afskærmning.
Der er med enkle virkemidler skabt en gennemført stil, som passer til virksomhedens DNA og navn. Især det nordiske kommer kraftigt til udtryk over alt i det moderne hus.
Vi tager gerne en snak om, hvilke løsninger der kan fungere for jer.
Peter Svane Rasmussen
Key Account Manager
+45 40 20 75 45
psr@effection.dk
Hos Lagkagehuset har de i en årrække haft drive-in i flere af deres bagerforretninger, hvor udfordringer med lange køer i deres travle timer har præget gæsteoplevelsen.
Det kræver noget ganske særligt at skabe den spændende atmosfære en fysisk legetøjsbutik kan have, som en netbaseret butik ikke kan hamle op med.
Wayfinding kan være kompleks og udfordrende – men veludført wayfinding kan også hjælpe i rette retning samtidig med, at det kan give et næsten kunstnerisk udtryk til væggene.