Med dekoration af 100 el-biler, trykker PostNord speederen i bund mod grønnere transport
Seks måneder til at folieindpakke en hel ny vognflåde med 100 eSprintere i den genkendelige blå PostNord-farve, med hvidt PostNord logo.
Branding er ikke noget, der kun lever udenfor hovedkontoret. Virksomheder bør trække visuel identitet hele vejen og skabe en stemningsfuld og behagelig arbejdsplads for både ansatte, besøgende og kunder, hvor design og branding går hånd i hånd med funktionalitet.
Når man, som Nordea, bor i et stort domicil, er det afgørende, at husets medarbejdere og gæster nemt og hurtigt kan finde rundt på de mange kvadratmeter. Med andre ord skal wayfindingen være i orden. Samtidig søgte Nordea en leverandør, der er ekspert i at udvikle og levere visuelle elementer, der kunne afspejle deres DNA.
I Nordeas domicil i Ørestad Nord består kommunikationen af en kombination af folier og æstetisk flotte piktogrammer.
Med foliedekorationer på glas skaber Nordea ikke bare et flot designmæssigt udtryk, som sammen med møbler og belysning giver rummet et unikt udtryk, det fungerer samtidig som en diskret afskærmning.
Der er med enkle virkemidler skabt en gennemført stil, som passer til virksomhedens DNA og navn. Især det nordiske kommer kraftigt til udtryk over alt i det moderne hus.
Vi tager gerne en snak om, hvilke løsninger der kan fungere for jer.
Peter Svane Rasmussen
Key Account Manager
+45 40 20 75 45
psr@effection.dk
Seks måneder til at folieindpakke en hel ny vognflåde med 100 eSprintere i den genkendelige blå PostNord-farve, med hvidt PostNord logo.
Compass Group har en ambition om at skabe en campusrestaurant, hvor de studerende ved Københavns Universitet, Amager kan danne nye relationer over et måltid mad. De vil skabe et Folkekøkken.
Den gamle legeplads skulle udskiftes med en ny, for at matche de splinternye rammer – et rum med plads til leg og oplevelser, der harmonerede med det omkringliggende dyb.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.