Designmæssigt løft af Premier Is’ ishus
Hvad gør du, hvis du har en række butikker, hvor ikke én ligner den anden, men det alligevel skal være klart, at alle en del samme overordnede koncept?
Med 10 års solidt samarbejde med OK, herunder bl.a. for brandet OK Plus, har vi et stærkt indblik i deres kerneforretning – og de i vores kompetencer og knowhow. En OK Plus station er i dag meget mere, end der hvor du tanker benzin på vejen.
Det er et pitstop, hvor kunderne forsyner sig med noget lækker at spise og det nødvendige brændstof.
Et vågent øje på branchen og i takt med, at efterspørgslen for bekvemmelighed er støt stigende, ønskede OK Plus at udvikle deres butikker til et mere nutidigt butikskoncept som understøtter deres forretning nu og i fremtiden.
De havde derfor inviteret et bureau til at give et bud på det visuelle udtryk. Heldigt for os, er de selv opmærksomme på, at der altid er mange praktiske detaljer i en proces som denne. Vi fik derfor lov til at give vores bud på et butikskoncept i tråd med deres ambitioner, men som også er holdbart i længden, og som på bedste vis kan gøres til virkelighed.
OK Plus vil være kundernes foretrukne servicestation på farten, og havde derfor et ønske om et nyt visuelt udtryk, som understøtter netop dette.
Som kreativ rådgiver og sparringspartner har vi skitseret de første butikker, og nøje udvalg de helt rette materialer som passer til butikskonceptets forudsætninger. Alt fra topfriser, facadeportal, til gulve og anden indretning er blevet vendt og drejet. Testfasen af valg og fravalg sikrer, at alt er i tråd med den brand DNA som OK Plus stræber efter i deres butikker.
Kunden selv er meget tilfreds og udtrykker, ”at de har fået butikker i en helt anden liga”. Se videoen fra butikken i Nyborg, samt hvordan projektledelse har været med til at bringe opgaven sikkert i over målstregen.
Du kan mærke de gode vibrationer, idet du træder ind ad døren i en af de nye OK Plus butikker. Harmoni, Æstetik og smuk helhedsoplevelse. Det emmer af kræs om detaljerne og det spritnye butikskoncept inde og ude sætter kunderne i fokus.
Overliggeren er flyttet med nogle flotte og indbydende løsninger, som føles rare at omgive sig med som kunde. Vi har skabt et butikskoncept, hvor det færdige resultat er limen mellem den gode kundeoplevelse og visuelt output. Et er roligt miljø, som inviterer kunderne til et behageligt pitstop på vejen til næste destination. Og mon ikke det snart kan ses i tallene.
Det gør vi hver dag for store brands, og vi vil også gerne hjælpe dig.
Lars Hansen
Key Account Manager
+45 28 43 60 45
ljh@effection.dk
Hvad gør du, hvis du har en række butikker, hvor ikke én ligner den anden, men det alligevel skal være klart, at alle en del samme overordnede koncept?
Det er mange år siden, at en benzintank blot solgte, ja, benzin. I dag er der oftest også mulighed for at købe alt fra hotdogs over mobiltelefonopladere til værtindegaver.
En messestand med stemning, komfort og ro. If fik behagelige rammer, der dannede grobund for at styrke relationen til nuværende og potentielle kunder i.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.