
Interaktiv produkt-demonstration lokker kunderne til Sony
Butikken skal være den oplevelse og følelse, som man ikke kan opnå online, og taler vi om høre- og hovedtelefoner, så er der i endnu højere grad behov for, at kunden kan opleve lyden »live«.
Wayfinding er vigtig og med “usynlige” detaljer, skal alle i huset hjælpes rundt i de nye omgivelser. Folier på døre, ved elevatorer og pictogrammer på væggen ved køkkenet og garderoben, viser vejen rundt. Lydabsorberende plader på gangene og i større lokaler skal sørge for en god akustik, samtidig med at printet er en udsmykning i sig selv.
Der var ingen tvivl om, at kunden var rigtig glad for slutresultatet. »Resultatet blev så vellykket, at der efterfølgende blev ophængt mere end 100 billeder i det attraktive rammefri design.« siger Jørn Ole Døssing, der er produktspecialist ved Effection.
Peter Svane Rasmussen
Key Account Manager
+45 40 20 75 45
psr@effection.dk
Vi hjælper gerne dig med at realisere dine indretnings-drømme.

Butikken skal være den oplevelse og følelse, som man ikke kan opnå online, og taler vi om høre- og hovedtelefoner, så er der i endnu højere grad behov for, at kunden kan opleve lyden »live«.

En stærk og konsistent visuel identitet er mere end et redskab til genkendelighed – det er en drivkraft for brandværdi. Hos BWT har det ført til en omfattende fornyelse af deres lager i Greve. Resultatet er et lager, der stolt fremstår som et levende udtryk for BWTs brand, hvilket afspejles i medarbejdernes stigende stolthed og tilknytning til brandet.

Hos A-apoteket har de udskifte fysiske reklamer i vinduerne med digitale skærme. Det giver mulighed for at køre sæsonbestemte reklamer, uden medarbejderne behøver at bruge tid på at skrifte reklamerne manuelt.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.