
Kæmpe vognpark hos AVIS får ensartet branding
Firmabiler møder dagligt hundrede, hvis ikke tusindvis, af potentielle kunder – både når de er på farten, og når de holder stille. Det er derfor oplagt at bruge bilerne som rullende reklamesøjle.
Det er ikke ofte, at man får lov at pille ved ting i en udstilling. Eller et laboratorie for den sags skyld. Men sådan er det ikke i det nye ZOOLAB, hvor arkitekten Claus Pryds har skabt rammerne om et »laboratorie«, hvor både små og store pilfingre kan boltre sig i interaktiv læring..
ZOOLAB stod klar – efter en mindre corona-forsinkelse – til indvielse i begyndelsen af juli i år. Og Effection har selvfølgelig haft en finger med i spillet bag kulisserne.
Københavns Zoo kom til os med et ønske om sammen at skabe et interaktivt læringshus, med mulighed for fleksibiliteten til løbende at kunne skifte tema, så der er noget nyt for de besøgende fra gang til gang. Med blandt andet digitale skærmløsninger, så det digitale og fleksible oplevelseshus dagens lys, hvor familien kan samles omkring læring via leg og oplevelse. Første tema blev den hvæsende kakerlak – så er stilen lagt!.
Med sans for detaljen og udgangspunkt i dyrenes verden, har vi tegnet og udviklet skærmindhold i børnehøjde. Alt fra illustrationer af små insekter over stop-motion-film til en videovelkomst af Bengt Holst, Københavns Zoo’s videnskabelige direktør, i fuld figur har vi skabt i et tæt og stærkt samarbejde mellem vores grafikere og specialister inden for Digital Signage og Københavns Zoo..
Vores afdeling Digital Signage har et helt hold af eksperter, der hver dag leverer oplevelsesværdi på en hel ny måde. Kontakt Jørgen i dag og hør nærmere.
Jørgen Pedersen
Technical Project Manager
Digital Signage
+45 28 29 92 24
jp@effection.dk
Firmabiler møder dagligt hundrede, hvis ikke tusindvis, af potentielle kunder – både når de er på farten, og når de holder stille. Det er derfor oplagt at bruge bilerne som rullende reklamesøjle.
Hvad gør du, hvis du har en række butikker, hvor ikke én ligner den anden, men det alligevel skal være klart, at alle en del samme overordnede koncept?
En stærk og konsistent visuel identitet er mere end et redskab til genkendelighed – det er en drivkraft for brandværdi. Hos BWT har det ført til en omfattende fornyelse af deres lager i Greve. Resultatet er et lager, der stolt fremstår som et levende udtryk for BWTs brand, hvilket afspejles i medarbejdernes stigende stolthed og tilknytning til brandet.
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.