
Digitalt oplevelseshus til København Zoo
I denne digitale tidsalder, hvor store så vel som små fungerer rigtig godt online, er der rig mulighed for at skabe interaktive og underholdende oplevelser, der får besøgende til at lege med og komme igen.
Få mere opmærksomhed med en
skræddersyet messestand, der skaber engagement.
Her får du vores opskrift på, hvordan du vinder din næste messe helt uden at stresse.
Første skridt mod succes for din messestand er at være skarp på, hvad du vil opnå. Hvem vil du tale med, og skal det f.eks. foregå stående ved højbord eller siddende i loungestol?
Vælg det, der passer bedst til dig, dine kunder og dit formål med din messedeltagelse.
Er målet at møde og styrke relationer til eksisterende kunder, så er et afslappet lounge-område måske den rigtige løsning, imens nye potentielle kunder måske foretrækker et mere uforpligtende format ved et højbord.
Messehallen er en kampplads, hvor kun de modigste vinder opmærksomheden. Her er det vigtigt at prioritere synlighed fra afstand med et iøjnefaldende design.
Vi kalder det ”Det fjerne træk”.
Her gælder det om at være modig med farver, kontraster og materialevalg, som selvfølgelig samtidig skal stemme overens med jeres brands visuelle identitet.
Vil du trække folk ind, der går forbi din stand, handler det om at skabe interesse i
øjeblikket, hvor de passerer. Det kan ske med sanseaktivering, strategisk brug af farver og planter, interaktivitet og muligheden for at prøve produkter.
Vi kaldet det ”Det nære træk”.
Her betyder den rigtige kaffe (og duften af den) mere end man tror. Det kan også være andre dynamiske eller interaktive elementer, der lokker de besøgende indenfor i netop din stand. I messehallens ubarmhjertige kamp om opmærksomhed gælder alle tricks.
Når standen er designet, skal den også kunne realiseres.
Det kræver bl.a., at designet lever op til messens specifikationer og regler, som skal afklares hurtigst muligt, så der ikke opstår praktiske problemer. Sørg for at udviklingen sker ud fra tekniske tegninger af hallen, så der tages hensyn til loftshøjder, kabelgrave, eksisterende rigs og søjler m.m.
Tænker du ikke dette ind fra starten af processen kan nødvendige ændringer til designet i sidste øjeblik let komme til at koste dig dyrt. Her er det en nøgle at kunne tænke kreativt inden for de praktiske rammer, som er fastsat af messehallens muligheder.
Udgift til wirer, kabelføring, ophængssystemer, lifte, spots m.m. på dit venue, skal
altid medregnes i budgettet fra starten.
Denne post kommer bag på mange, da udgiften hertil ofte først kommer sent i
processen, når designet er godkendt af arrangøren.
Vil du have de 5 tips i en flot pdf?
I denne digitale tidsalder, hvor store så vel som små fungerer rigtig godt online, er der rig mulighed for at skabe interaktive og underholdende oplevelser, der får besøgende til at lege med og komme igen.
Når en stor udstilling skal stables på benene, er det vigtigt, at alle dine visuelle elementer er gennemtænke og gennemførte. De er nemlig med til at bære hele oplevelsen.
En messestand med stemning, komfort og ro. If fik behagelige rammer, der dannede grobund for at styrke relationen til nuværende og potentielle kunder i.
Vi hjælper dig gerne i mål med den helt rette løsning. Kontakt os i dag.
Lars Hansen
Key Account Manager
+45 28 43 60 45
ljh@effection.dk
Tjek din indbakke med det vuns
Vi glæder os til at sende dig noget relevant indhold, som er skræddersyet til dig og din branche!
Det kan vi først, når du har valgt, hvilket indhold du har lyst til at modtage fra os. Vi har gjort det nemt, ved at sende dig en mail i din indbakke, så du kan vælge, hvad du gerne vil læse mere om.
Tak fordi du vil følge med. Vi ses i indbakken.