Bliv inspireret af vores cases

twoday samler 5 lokationer og +500 medarbejdere i Pakhus 47

Da twoday skulle samle samtlige af deres medarbejdere på Sjælland fra fem forskellige lokationer i ét nyt hovedkontor i Nordhavn, var ambitionen at skabe en inspirerende arbejdsplads, der skulle styrke sammenholdet og samarbejdet på kryds og tværs af afdelinger. Se her, hvordan vi kom i mål.

Se mere
Ensartet visuel identitet øger medarbejderstolthed ved BWT i Greve

Stærk visuel identitet fortæller stærk historie

En stærk og konsistent visuel identitet er mere end et redskab til genkendelighed – det er en drivkraft for brandværdi. Hos BWT har det ført til en omfattende fornyelse af deres lager i Greve. Resultatet er et lager, der stolt fremstår som et levende udtryk for BWTs brand, hvilket afspejles i medarbejdernes stigende stolthed og tilknytning til brandet.

Se mere
Wayfinding på Nordøstamagers Skole

Kreativ wayfinding skaber dynamisk læringsrum

I den moderne folkeskole har wayfinding udviklet sig til mere end blot praktisk guidance gennem korridorerne; det er nu en mulighed for at udvide læringsrummet. Nordøstamager Skole (NØAS) har taget denne tilgang til sig og skabt et læringsmiljø, hvor elever ikke kun lærer i bygningen, men også af bygningen.

Se mere

Rebranding styrker SATS

Fusioner og overtagelser er oplagte, og ofte også nødvendige, muligheder for re-branding. Ved at gentænke alle afkroge af din forretnings visuelle elementer kan du fortælle din brand historie og styrke kundeoplevelsen.

Se mere